تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024

رویکرد دولت توجه به توسعه ورزش روستاهاست

  • کد خبر : 2486
  • 02 آبان 1396 - 17:33
رویکرد دولت توجه به توسعه ورزش روستاهاست
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهش وزیر ورزش و جوانان گفت: توجه به ورزش و توسعه امکانات در روستاها رویکرد وزارت ورزش و جوانان و دولت تدبیر و امید است.

به گزارش امواج نیوز، عبدالحمید احمدی عصر روز دوشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی سالن ورزشی روستای برکه چوپان شهرستان کنگان افزود: توجه جدی به توسعه ورزش و زیرساخت های آن باعث تعالی و نشاط جامعه خواهد شد.
وی اظهارکرد: در کنار تسریع در کار، توجه به کمیت و کیفیت طرح ها اولویت مهم و اساسی است.
احمدی گفت: شهرستان کنگان ظرفیت های فراوانی دارد که باید از این ظرفیت ها استفاده کرد.
معاون وزیر ورزش و جوانان به توانمندی ورزشکاران استان بوشهر و حمایت وزارت ورزش از ورزش این استان اشاره و بیان کرد: ورزشکاران استان بوشهر قابلیت های فراوانی دارند و موفقیت های ورزشکاران این استان در عرصه ملی و بین المللی گواه این مدعاست.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در این آیین گفت: این سالن ورزشی در زمینی به مساحت بیش از ۱۲۰۰ متر مربع و ۱۴ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات نفت احداث خواهد شد.
احمد بهروزیان فر با بیان اینکه پیش بینی می شود این طرح نیمه دوم سال آینده به بهره برداری برسد، افزود: با بهره برداری از این سالن ورزشی چند منظوره اهالی چهار روستای برکه چوپان، تمبک، قلعه میان و میانلو از این مجموعه استفاده خواهند کرد.
وی اضافه کرد: هم اکنون سرانه ورزشی شهرستان کنگان ۹۴ سانتی متر مربع است که شامل ۹ سالن ورزشی و ۲ زمین چمن است که ۲ سالن آن در روستاهاست.
نماینده مردم شهرستانهای کنگان، دیر، جم و عسلویه مجلس شورای اسلامی گفت: درخشش ورزشکاران شهرستان کنگان در رشته های مختلف رسالت مسئولان را برای توسعه ورزش بیشتر کرده است.
سکینه الماسی افزود: شهرستان کنگان مهد استعدادهای فوق العاده در زمینه های مختلف از جمله ورزش است.
وی با تشکر از اهتمام وزارت نفت به توسعه منطقه بیان کرد: اجرای این طرح برای ایفای مسئولیت های اجتماعی از ناحیه وزارت نفت است.
فرماندار کنگان گفت: اجرایی شدن پیوست های فرهنگی و اجتماعی توسط وزارت نفت می تواند به توسعه شهرستان کنگان کمک کند.
عبدالنبی یوسفی افزود: تاکنون عملیات اجرایی هفت طرح از تعهدات نفت به مناطق پیرامونی آغاز شده است.
شهرستان کنگان با بیش از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در ۲۰۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع شده و بخشی از طرح های توسعه ای میدان گازی پارس جنوبی در این شهرستان در دست اجراو بهره برداری ست / ابوذر حسین پور

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=2486

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.