تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024

وزارت نفت به ساخت و تجهیز اسکله کنگان کمک کند

  • کد خبر : 2518
  • 06 آبان 1396 - 18:00
وزارت نفت به ساخت و تجهیز اسکله کنگان کمک کند
استاندار بوشهر گفت: ساخت و تجهیز اسکله بندر کنگان به اعتبار بالایی نیاز دارد که اجرای آن منوط به کمک وزارت نفت و مجموعه صنعت است.

به گزارش امواج نیوز، عبدالکریم گراوند پس از بررسی روند ساخت دهکده گردشگری کنگان در گفت‌وگو با خبرنگار ما بیان کرد: باید رایزنی لازم در این زمینه انجام گیرد و فعلا نمی توانم قولی بدهم.

وی سپس دهکده گردشگری کنگان را یکی از طرح‌های مهم در توسعه گردشگری جنوب استان خواند و افزود: استان نگاه ویژه ای به این طرح دارد و تلاش می‌کنیم با تزریق اعتبار و کمک به ادامه آن، این مجموعه را به سرانجام برسانیم.

استاندار بوشهر به جاده وفاق نیز اشاره کرد و ادامه داد: برای ساخت این جاده ۹ کیلومتری که در شهرستان‌های دیر و کنگان در حال ساخت است، ۴۸۰ میلیارد ریال هزینه می‌شود.

هنگام بازدید گراوند از دهکده گردشگری کنگان تعدادی از جوانان این شهر با اشاره به بیکاری جوانان، گفتند پویشی برای بیان مشکلات بیکاران به ویژه جوانان تحصیل کرده ایجاد شده و خواستار حمایت استاندار از این پویش شدند.

وی در پاسخ به جوانان کنگانی گفت: سیاست دولت در منطقه کنگان و عسلویه به کارگیری نیروهای بومی بویژه نیروهای شهرستان های کنگان ، عسلویه و دیر در مجموعه صنعت است و صنایع جدیدی که وارد مدار تولید می‌شوند باید از نیروهای بومی استان بوشهر استفاده کنند.

استاندار بوشهر تصریح کرد: همچنین توافق شده، بخش خصوصی نیز بیش از ۵۰ درصد نیروی کار خود را از میان بومی‌ها انتخاب کند.

گراوند تاکید کرد: از ۲۴ پتروشیمی در عسلویه، در ۱۲ پتروشیمی حاضر شدم و صورتجلسه کردیم که باید نیروهای بومی را به کار گیرند.

جوانان کنگانی به استاندار بوشهر گفتند: در به کارگیری بومی‌ها بیشتر به شهرستان‌هایی مانند دشتی و دشتستان توجه می‌شود تا کنگان، که استاندار بوشهر نیز در پاسخ گفت: چنین نیست و اولویت در به کارگیری نیروهای استان، جوانان کنگان و عسلویه است.

کنگان در ۲۱۵ کیلومتری جنوب بوشهر قرار دارد و بخشی از پالایشگاه‌های طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی در آن واقع شده است / صدا وسیما

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=2518

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.