تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024

کنگان شهر خسته از آلایند و آلودگی های صنعتی

  • کد خبر : 2633
  • 19 آبان 1396 - 11:56
کنگان شهر خسته از آلایند و آلودگی های صنعتی

کنگان شهرخسته از آلایند و آلودگی های صنعتی است که نیاز به اراده تک تک شهروندان ومدیران کارامدی دارد تا باز نفس بکشد و بوی عطر بهاری همراه با شرجی دریا را برایمان به ارمغان بیاورد. شهرخسته و خفته ما باید که مجدداً با تلاش خدمتگزاران و احساس مسئولیت همشهریانِ مسئولیت پذیر، بیدارشود و به […]

کنگان شهرخسته از آلایند و آلودگی های صنعتی است که نیاز به اراده تک تک شهروندان ومدیران کارامدی دارد تا باز نفس بکشد و بوی عطر بهاری همراه با شرجی دریا را برایمان به ارمغان بیاورد.

شهرخسته و خفته ما باید که مجدداً با تلاش خدمتگزاران و احساس مسئولیت همشهریانِ مسئولیت پذیر، بیدارشود و به جای آسفالت های فرسوده و خیابان های لاغر و بی رمق، جای خود را به ساحلی با طراوت، همراه با سرودهای زیبای ماهیگیران و هلهله کودکان درکنار قایق های به ساحل آمده پراز ماهی بدهد.

آری کنگان ما غمگین و از دست ما عصبانی است چون که کوهپایه های زیبایش را آباد نکرده ایم وبه جغرافیا طبیعی اش با ندانم کاری آسیب رسانده ایم.

شهر ابا واجدادی ما درکنار پایتخت صنعتی قراردارد اما سهم او از این همجواری تنها تحمل گرانی و آلودگی هوا بوده است. البته سهم ما از این همه داشته ها، مشغول به کار شدن تعدادی نظافت چی، باغبان و نیروهای خدماتی بوده است و بس.

کنگان زیبای ما که اینک در بستر بیماری است حق دارد که ازما گلایه کند که چرا به جای اینکه به فکر آبادانی اش باشیم و ساحل و کوهپایه و خیابان هایش را آباد کنیم در هیاهوی جناح بندی ها و سیاسی کاری ها او را به حال خود رها کرده ایم .

اما ای شهر زیبای ابا و اجدادی مان، دوباره و به همت تک تک همشهریان و فرزندان متعهد و متخصص تو، ساخته خواهی شد. کوهپایه هایت پر از درخت و ساحل زیبایت مجدداً رونق خواهد گرفت و تو سربلند عطر زیبایی ساحل، دریا، کوه را به همه هدیه خواهی کرد. آری به همت تک تک مردم کنگان تو نگین ساحل زیبای خلیج فارس خواهی شد / ارسالی شهروندان

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=2633

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.