تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024

رییس جدید دادگستری شهرستان کنگان معارفه شد + تصاویر

  • کد خبر : 2637
  • 21 آبان 1396 - 20:19
رییس جدید دادگستری شهرستان کنگان معارفه شد + تصاویر
رییس جدید دادگستری شهرستان کنگان با حضور رییس کل دادگستری استان بوشهر و جمعی از مسئولان محلی و معتمدین معارفه شد

به گزارش امواج نیوز، رییس کل دادگستری استان بوشهر در این آیین که در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور کنگان برگزار شد گفت: تسریع در رسیدگی به پرونده های قضایی با حفظ کیفیت و دقت در کار ، اولویت مهم دستگاه قضایی در استان بوشهر است.
دکتر علی جمادی افزود: به همت دستگاه قضایی در استان و با همکاری مردم و مسئولان مشکلات به حداقل ممکن رسیده و رسیدگی به پرونده ها در محاکم قضایی شتاب خوبی گرفته است.
وی با اشاره به اهمیت پیشگیری از جرم عنوان داشت: همه دستگاهها و حتی مردم باید تلاش کنند با همکاری و همدلی زمینه را برای پیشگیری از جرم فراهم کنند.
این مقام مسئول با اشاره به اهمیت شهرستان های کنگان و عسلویه به لحاظ حضور صنعت بیان نمود: خوشبختانه ضریب امنیت در دو شهرستان مهم و صنعتی کنگان و عسلویه بالاست و این حاصل همیاری مردم و همدلی مسئولان و تلاش مستمر و شبانه روزی سیستم قضایی و امنیتی است.
جمادی در پایان ضمن تشکر از تلاش های چندین ساله رییس سابق دادگستری کنگان اظهار امیدواری نمود: رییس جدید دادگستری بتواند با حفظ استقلال دستگاه قضا و در سایه تعامل با مردم و مسئولان وظایف محوله را انجام دهد.
امام جمعه کنگان نیز گفت: حضور حضرت آیت الله آملی لاریجانی بعنوان یک مجتهد جامع الشرایط در راس دستگاه قضا از افتخارات قوه قضائیه در نظام اسلامی است.
حجت الاسلام محمود محمودی در ادامه با استناد به آیات و روایات و نیز مستنداتی از قانون اساسی در خصوص جایگاه قاضی و اهمیت قضاوت اشاره و با تاکید بر ضرورت دانش افزایی در دستگاه قضایی بیان نمود: به روز شدن دانش قضات و نو شدن دانش قضایی یک ضرورت است.
ضرورت توجه به مشورت های دلسوزانه و خیرخواهانه ، پرهیز از شتابزدگی در خصوص سیستم قضایی و لزوم مراقبت در جهت توطئه های دشمن در خصوص تضعیف سیستم قضایی ، تقدیر از زحمات رییس سابق دادگستری و آرزوی توفیق برای ریاست جدید دادگستری از دیگر سخنان امام جمعه کنگان بود.
فرماندار کنگان نیز گفت: به برکت تلاش سیستم قضایی و دیگر اعضای شورای تامین و همیاری مردم ، شهرستان صنعتی و مهم کنگان در حال حاضر از امن ترین نقاط استان و کشور است.
عبدالنبی یوسفی افزود: امنیت یکی از مهمترین مولفه های توسعه و پیشرفت جامعه است که باید همه قدردان و شکرگذار این نعمت بزرگ باشیم.
وی ضمن تقدیر از خدمات رییس سابق و رییس جدید دادگستری کنگان ، از تلاش و همت بلند آنها در تامین امنیت و رسیدگی به دعاوی حقوق بویژه در حوزه صنعت و حل مشکلات جامعه کارگری تشکر کرد.
رییس سابق دادگستری کنگان نیز گفت: ماهانه ۱۷۰ پرونده قضایی در دادگستری شهرستان کنگان تشکیل شده است.
شعبان کاویان پور با بیان اینکه رسیدگی به پرونده ها با نهایت دقت همراه بوده بیان داشت: خوشبختانه چند پرونده ای که به دیوان عدالت اداری ارجاع شده بود ، احکام صادره مورد تایید این دیوان قرار گرفت و این خود نشان از سلامت و دقت بالای قضاوت در این مجموعه قضایی دارد.
وی در پایان ضمن تشکر از همراهی مردم و مسئولان ، توفیقات حاصله را ناشی از فضای همدلی و اتحاد در شهرستان دانست و گفت: مردم کنگان و خوبی ها و همراهی و حمایت های مستمر آنها از سیستم قضایی را هرگز فراموش نخواهم کرد.
رییس جدید دادگستری و دادستان سابق کنگان نیز گفت: برخورد قاطع با جرائم بویژه قاچاق یکی از اقدامات مهم در ۱۶ ماه مسئولیت ام در دادستانی بوده ، بگونه ای که با تلاش ماموران انتظامی و نیروهای امنیتی میزان کشفیات طی این مدت مشابه سه دهه گذشته بوده است.
کیامرث شفیعی مبارزه جدی با مفاسدی چون زمین خواری و کوه خواری و تعرضات به اموال عمومی ، تامین نظم و امنیت در مراسم ملی و مذهبی ، سامان دهی مناقشات در حوزه کارگری و شرکت ها ، صدور چندین دستور قضایی در حوزه ایمنی و بهداشت محیط در حوزه صنعت ، تامین امنیت در انتخابات ، مختومه نمودن افزون بر ۶ هزار پرونده در دادسرا و جلوگیری از شکل گیری جرائم خشن را از مهمترین اقدامات در حوزه مسئولیت های دادستان عنوان کرد.
وی در پایان تلاش برای کاهش اطاله دادرسی ، توسعه آموزش در شوراهای حل اختلاف ، تامین نیروی انسانی در سیستم قضایی ، حفظ امنیت پایدار و کمک به مسئله پیشگیری از جرم را از مهمترین اولویت های کاری خود در سمت جدید ذکرکرد.
در این آیین ضمن تقدیر از تلاش های رییس سابق دادگستری ، با حکم آیت الله آملی لاریجانی کیامرث شفیعی بعنوان رییس دادگستری شهرستان کنگان منصوب شد./ ابوذر حسین پور

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=2637

ثبت دیدگاه

  1. بسمه تعالی

    اطلاعیه
    تمدید مهلت ثبت نام آزمون تصدی منصب قضا سال ۱۳۹۶
    با توجه به تمدید مهلت ثبت نام آزمون تصدی منصب قضا سال ۱۳۹۶، ثبت نام از روز یکشنبه مورخ ۲۱/۰۸/۹۶ شروع شده و تا پایان روز پنج شنبه مورخ ۲۵/۰۸/۹۶ به اتمام می رسد .
    جاماندگان از ثبت نام می توانند در سایت سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org در مهلت مقرر مراجعه نمایند .

    روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان بوشهر

  2. علی جمادی استاد دانشگاهی که کیلویی و سلیقه ای به دانشجویان نمره داده و با زیر پا نهادن حق الناس، زندگی انها را تباه میکند.مطمعنا این شخص در قضاوت نیز نالایق بوده و حق کشی میکند و لیاقت نشستن بر مسند ریاست یک حوزه قضایی را ندارد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.