تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024

مرگ ۲ نفر و نجات ۸ نفر در سیل بوشهر/ غرق شدن مادر و پسر داخل خودرو

  • کد خبر : 2718
  • 02 آذر 1396 - 17:30
مرگ ۲ نفر و نجات ۸ نفر در سیل بوشهر/ غرق شدن مادر و پسر داخل خودرو
مدیرکل ستاد بحران استان بوشهر از مرگ 2 نفر بر اثر سیل شب گذشته در این استان خبرداد.

به گزارش امواج نیوز، قاسم قائدی در گفت‌وگو با خبرنگار ما ، با تایید این خبر افزود: شامگاه روز گذشته بر اثر بارندگی شدید و جاری‌شدن سیل در محور چاوشی به درازی ۲ خودرو پژو و پراید با سرنشینان خود غرق شدند.

وی در ادامه گفت: سرنشینان پژو که ۶ نفر بودند توسط نیروهای مردمی و امدادی نجات یافتند ولی از سرنشینان پراید که ۴ نفر بودند ۲ نفر نجات یافته و ۲ نفر دیگر که یک مادر و پسر بودند، متاسفانه غرق شدند.

قائدی اظهار داشت: همچنین در حوزه رودخانه اهرم هم شاهد وقوع سیل بودیم که خوشبختانه این سیل خسارتی نداشت. متاسفانه در جنوب استان در مسیر شهرستان دشتی یک پل که سال گذشته نیز بر اثر بارنگی تخریب شده و در دست مرمت بود، دوباره تخریب شد.

مدیرکل ستاد بحران استان بوشهر عنوان کرد: به جز محور دشتی به سمت کنگان که دچار آبگرفتگی شد و توسط عوامل راهداری در حال بازگشایی است تمامی محورهای استان قابل تردد و روان است.

وی در پایان میزان بارندگی در برخی از شهرستان‌های استان را اینچنین اعلام کرد و گفت: مرکز استان ۱۴۲ میلی متر، دیر ۸۴ میلی متر، جم ۵۶ میلی متر، گناوه ۶۰ میلی متر، برازجان۴۴ میلی متر بود که این سامانه بارشی تا فردا به طور کامل از استان خارج خواهد شد.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=2718

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.