تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024

اضمحلال داعش ثمره نهادینه شدن تفکر بسیجی است

  • کد خبر : 2724
  • 04 آذر 1396 - 9:03
اضمحلال داعش ثمره نهادینه شدن تفکر بسیجی است
امام جمعه کنگان گفت:پیروزی مقتدرانه بر داعش نتیجه نهادینه شدن تفکر بسیجی در کشورهای عراق و سوریه است.

به گزارش امواج نیوز، حجت الاسلام محمود محمودی در خطبه های نماز جمعه این شهر با تبریک پیروزی امت اسلام بر تروریست های تکفیری داعش و نابودی این گروهک پلید اظهارداشت: همین روحیه و تفکر بسیجی و رشادت سردار سرافراز اسلام سرلشکر حاج قاسم سلیمانی و مجاهدت مدافعان حرم و جوانان مسلمان عراق ، سوریه و دیگر بلاد اسلامی بود که باعث اضمحلال داعش این جرثومه فساد و شکست خفت بار حامیان غربی و عربی آنها شد.
وی افزود: پیروزی بر داعش نشان داد می توان با روحیه جهادی ، انقلابی و استکبار ستیزی دشمن را به زانو درآورد.
محمودی با تجلیل از رشادت ، شجاعت و فرماندهی سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی گفت: نامه سردار سلیمانی به رهبر فرزانه انقلاب و اعلام پایان سیطره شجره خبیثه داعش نه تنها موجب خوشحالی قلب رهبری ، مراجع و امت اسلام بلکه موجب خوشنودی قلب نازنین امام زمان (عج) شد.
وی به پاسخ ولی امر مسلمین جهان به نامه سردار رشید و شجاع اسلام حاج قاسم سلیمانی اشاره و اظهارداشت: معظم له در فرازی از نامه خود فرمودند ، شکست این شجره خبیثه نه تنها ضربه به داعش بلکه ضربه کاری به دولت های قبلی و کنونی آمریکا و رژیم های وابسته بود و اضمحلال این غده سرطانی خدمتی به تمام بشریت بود.
محمودی با گرامیداشت هفته بسیج و ضرورت نهادینه شدن تفکر بسیجی در جامعه گفت: اکنون تفکر بسیجی مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و این تفکر توانسته کمر استکبار را در کشورهای مختلف جهان خم کند.
امام جمعه کنگان افزود: جشن آغاز امامت حضرت مهدی (عج) باید در حد غدیر و نیمه شعبان برگزار و همه تلاش کنند معرفت و شناخت نسبت به حضرت بیشتر و با انجام واجبات و ترک محرمات و تحقق دستورات الهی بستر را برای ظهور آن حضرت فراهم کنند.
محمودی با تشکر از ابراز همدردی و کمک ملت ایران به زلزله زدگان کرمانشاه و تقدیر از تلاش همه دستگاهها و نهادها بویژه سپاه ، ارتش ، هلال احمر و دولت به بازدید سرزده رهبر فرزانه انقلاب از مناطق زلزله زده گفت: بازدید چهره به چهره و بی تشریفات رهبر فرزانه انقلاب بهترین مرهم بر زخم های حادثه دیدگان بود که امیدواریم مسئولان مربوطه با شتاب بیشتر ضمن اجرای فرامین و دستورات معظم له ، به ایجاد شرایط مناسب در فصل سرما برای حادثه دیدگان بپردازند / ابودر حسین پور

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=2724

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.