تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024

پیروزی بر داعش نتیجه وحدت و همدلی شیعه و سنی بود

  • کد خبر : 2758
  • 07 آذر 1396 - 8:28
پیروزی بر داعش نتیجه وحدت و همدلی شیعه و سنی بود

به گزارش امواج نیوز، سرهنگ حمید خرم دل در آیین همایش بزرگ بسیجیان شهرستان کنگان و تجلیل از رزمندگان کنگانی مدافع حرم افزود: در سوریه و عراق این وحدت و همدلی شیعه و سنی با رهبری و مدیریت داعیانه رهبر فرزانه انقلاب و مرجعیت عراق و علمای شیعی و سنی بود که داعش و حامیان […]

به گزارش امواج نیوز، سرهنگ حمید خرم دل در آیین همایش بزرگ بسیجیان شهرستان کنگان و تجلیل از رزمندگان کنگانی مدافع حرم افزود: در سوریه و عراق این وحدت و همدلی شیعه و سنی با رهبری و مدیریت داعیانه رهبر فرزانه انقلاب و مرجعیت عراق و علمای شیعی و سنی بود که داعش و حامیان غربی و عربی شان را به زانو در آورد.
جانشین فرماندهی سپاه امام صادق علیه السلام استان گفت: در حادثه زلزله کرمانشاه نیز این وحدت و همدلی و برادری شیعه و سنی موج می زند.
وی بیان کرد: یکی از برکات مبارزه با تروریست های تکفیری داعش تشکیل بسیج مردمی در سوریه و بویژه عراق بود و امروز این پیروزی ها و نصرت های الهی به برکت شجره طیبه بسیج و صدور آن حاصل شده است.
این مقام مسئول اظهار نمود: یگانه راه مقابله با شجره خبیثه و ملعونه داعش تشکیل بسیج بود که با شکل گیری بسیج مردمی در عراق و سوریه دشمن خوار و زبون شد.
جانشین فرماندهی سپاه امام صادق (علیه السلام) بوشهر با تسلیت شهادت امام حسن عسکری (علیه السلام) اظهار داشت: تاریخ تاسیس بسیج به زمان صدر اسلام بر می گردد و نبی مکرم اسلام و اهلبیت مطهر ایشان نیز با تشکیل همین بسیج مردمی توانستند مقابل زر و زور بایستند.
وی با تجلیل از رشادت شهدا و رزمندگان مدافع حرم از کشورهای مختلف بویژه سردار سرافراز اسلام سرلشکر قاسم سلیمانی گفت: پایان سیطره شجره خبیثه داعش در منطقه مدیون خون پاک شهدا و رزمندگان مدافع حرم است و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب اکنون نیز بایستی مواظب توطئه و مکر دشمنان زخم خورده باشیم.
سرهنگ خرم دل در پایان ولایتمداری ، بصیرت افزایی و حفظ وحدت و همدلی در بین امت اسلامی را لازمه تداوم پیروزی ها و مبارزه با دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب دانست.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمد رسول الله (صلی الله علیه و آله و سلم) کنگان نیز گفت: اکنون نهال بیداری اسلامی در منطقه با آبیاری توسط خون پاک شهیدان در حال تنومند شدن و ثمر دادن است و ما میراث دار خون شهیدانی چون سردار همدانی و محسن حججی و دیگر شهدای مدافع حرم و رزمندگان اسلام ایم.
سرهنگ پاسدار اسماعیل تاجیک با گرامیداشت هفته بسیج بیان نمود: نهادینه شدن تفکر بسیج در جامعه موجب تداوم عزت و سربلندی کشور خواهد شد.
وی در پایان بیان کرد: در هفته بسیج دهها برنامه برگزار که تجلیل از خانواده معظم شهدا ، برگزاری یادواره شهدای شهرستان و تجلیل از رزمندگان مدافع حرم از مهمترین این برنامه ها بود.
در این مراسم از طرف امام جمعه ، فرماندار و فرمانده سپاه ناحیه کنگان از خانواده شهید احمدی جوان ، شهید مدافع حرم استان بوشهر و ۳ رزمنده مدافع حرم شهرستان کنگان در عراق و سوریه تجلیل شد.
مرثیه خوانی و روضه و سینه زنی در سوگ امام حسن عسکری (علیه السلام) ، تجلیل از بسیجیان نخبه و برگزیده از دیگر برنامه های این مراسم فاخر بود / ابوذر حسین پور عکس: مهناز شهبازی

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=2758

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.