تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024

مصوبه ته لنجی نیاز به بازنگری دارد

  • کد خبر : 2770
  • 11 آذر 1396 - 11:09
مصوبه ته لنجی نیاز به بازنگری دارد
مصوبه ته لنجی نیاز به بازنگری دارد / مصوبه اخیر باعث رکود در بازار و بیکاری شده است / آمارهای کاغذی دردی از دردهای مردم را درمان نمی کند

به گزارش امواج نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران این شهر با بیان این مطلب افزود: همه ما معتقدیم باید ته لنجی بصورت قانون مند مدیریت شود ، اما نباید اعمال قانون بگونه ای باشد که معیشت مردم به خطر بیفتد.
وی گفت: اجرای مصوبه اخیر باعث رکود در بازار ، به خطر افتادن معیشت مردم و حتی بیکاری تعدادی از اقشار مردم بویژه جوانان شده که این مهم با شعار سال در تضاد است.
محمودی بیان نمود: معیشت بخش قابل توجهی از جمعیت مردم ساحل نشین از طریق همین ته لنجی است که بایستی متولیان و تصمیم گیرندگان با اتخاذ تدابیر مناسب و تجدید نظر در مصوبه اخیر به معیشت مردم کمک کنند.
وی در بخش دیگر با تبریک میلاد پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) و رییس مذهب تشیع ، امام جعفر صادق (علیه السلام) و بیان برخی از فضایل و مناقب آن انوار الهی ، با گرامیداشت هفته وحدت گفت: هفته وحدت از افتخارات نظام دینی و از ابتکارات امام امت است.
خطیب جمعه با استناد به آیات و روایات در خصوص وحدت و بیان سیره حضرات معصومین و بزرگان دین در این خصوص بیان داشت: وحدت از ضروریات اول جهان اسلام است و امت اسلامی بیش از هر زمان دیگری نیازمند تحکیم همدلی و وحدت است.
محمودی با تبریک انتخاب موسسه خیریه المهدی (عج) کنگان بعنوان کارآفرین برتر توسط سپاه استان ، از تلاش های این موسسه در راستای محرومیت زدایی و اشتغال آفرنی تجلیل و بر ضرورت حمایت از چنین موسساتی تاکید کرد.
وی با اشاره به سفر شب گذشته استاندار بوشهر به کنگان ، از قول مساعد وی در خصوص بازسازی مسجد جامع مرکز شهر خبر و با اشاره به درخواست ها و مطالبات مردمی اظهار امیدواری کرد در نشست خاص مردم با مسولان ارشد استانی مشکلات و مطالبات مردم مورد بررسی و ارائه طریق شود.
امام جمعه با ابراز تاسف از اظهار نظرهای برخی مقامات ارشد دولت های نهم و دهم ، ضمن تاکید بر ضرورت دقت مقامات و رجل سیاسی در اظهار نظر و پرهیز از سیاه نمایی ، به برهی آمارهای ارائه شده توسط برخی مسئولین اشاره و گفت: آمارهای کاغذی دردی از مردم را درمان نمی کند و باید کارها بگونه ای باشد که مردم در زندگی آن را لمس و کارها توام با اقدام و عمل باشد.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=2770

نوشته های مشابه

02اردیبهشت
اینجا مرغ همسایه غاز هست
پتروشیمی ها برای بوشهر ندار، برای پایتخت دارا !

اینجا مرغ همسایه غاز هست

02اردیبهشت
ماجراجویی عجیب همسر سابق مهدی قایدی!

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.