تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024

برگزاری جشنواره غذای سالم به مناسبت روز جهانی غذا در شهر کنگان

  • کد خبر : 279
  • 28 مهر 1395 - 13:39
برگزاری جشنواره غذای سالم به مناسبت روز جهانی غذا در شهر کنگان
به مناسبت بزرگداشت روز جهانی غذا، جشنواره غذای سالم در سالن اجتماعات دبستان شهید مهدی ربیعی تمبک از توابع شهرستان کنگان با شعار "آب‌وهوا در حال تغییر است غذا و کشاورزی باید تغییر کند "برگزار شد.

به گزارش امواج نیوز، رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان در این خصوص گفت: این جشنواره باهدف اشاعه و معرفی غذاهای سالم و مناسب برای گروه‌های مختلف سنی  برگزار و بیش از ۲۰ نوع غذای محلی و مختلف تهیه و در معرض دید قرار گرفت.
مهندس محمد بازیاری افزود: انتخاب گروه‌ها غذایی، انتخاب نوع  روغن مصرفی ،روش پخت و طعم و مزه و زیبایی ظاهری از ملاک‌های ارزیابی غذاهای پخته‌شده  توسط  شرکت‌کنندگان بوده و  بر همین اساس بهترین غذاها توسط کارشناس تغذیه شهرستان کنگان انتخاب و به شرکت‌کنندگان برتر جوایزی اهدا شد.
وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ غذای سالم و به‌ویژه سنتی ،آشنایی با تجربیات و آموخته‌های دیگران و تنوع غذاهای اصیل ایرانی از دیگر اهداف این جشنواره بوده است.
گفتنی است در این جشنواره معاون سیاسی فرماندار کنگان، شورای اسلامی تمبک و  رییس ، معاون و کارشناس تغذیه شبکه بهداشت و درمان شهرستان ، سرپرست مرکز خدمات جامع سلامت قدس ، مسئول بهورزی شهرستان و دانش آموزان بهورزی نیز حضور داشتند.

۰۲__f9b9f502 ۰۳__۷dece4c3

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=279

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.