تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024

بنزین یورو ۴ هنوز به پایتخت انرژی خاورمیانه نرسید

  • کد خبر : 2851
  • 18 آذر 1396 - 17:59
بنزین یورو ۴ هنوز به پایتخت انرژی خاورمیانه نرسید
در حالی است که سکینه الماسی نماینده شهرهای کنگان ،دیر، جم و عسلویه در مهر سال گذشته خبر از توزیع بنزین یورو 4 می داد ولی با گذشت بیش یک سال هنوز خبری نشده است.

به گزارش امواج نیوز، شهر کنگان بدلیل وجود معادن گاز و سیمان یکی شهر های مهم شاخصه‌ استان و حتی کشور محسوب می‌شود و پایه تاثیر گذار اقتصاد کشور است شهر کنگان با افزایش خودروها، سایت های گازی، افزایش جمعیت و شدت آلودگی هوا چندین بار شده است که نفس مردم را تنگ کرده است.

در این میان نقش خودروها در آلایندگی هوا شاید بیشتر از سایر موارد، پیش روی چشمان مردم نباشد، ولی نیازمند مدیریت لازم برای جلوگیری از یک اتفاق ناگوار باشد. مسئله‎ای که به نظر می‌رسد تا کنون مورد غفلت واقع شده باشد.

در حالی است که سکینه الماسی نماینده شهرهای کنگان ،دیر، جم و عسلویه در مهر سال گذشته خبر از توزیع بنزین یورو ۴ می داد ولی با گذشت بیش یک سال هنوز خبری نشده است.

الماسی در مصاحبه با خبرگزاری فارس گفته بود: با پیگیری‌ها و مکاتباتی که با مسؤولان وزارت نفت داشته‌ام ان‌شاألله توزیع بنزین یورو۴، در استان بوشهر نیز تا سه ماه آینده آغاز خواهد شد.

توزیع بنزین با کیفت پایین خسارات مالی روی دوش مردم می گذارد.

نمایندگان مردم شهرستان در مجلس، مدیران شهری و استانی در راستای اختصاص بنزین یورو ۴ به کنگان قبل از آن که آلایندگی هوا به درجه خطرناک برسد اقدام کرده و علاج واقعه را قبل از وقوع انجام دهند.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=2851

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.