تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024

بازدید دانش آموزان مدرسه تیزهوشان علامه حلی کنگان از مرکز رشد علم و فناوری

  • کد خبر : 2856
  • 20 آذر 1396 - 9:22
بازدید دانش آموزان مدرسه تیزهوشان علامه حلی کنگان از مرکز رشد علم و فناوری
بازدید دانش آموزان مدرسه استعدادهای درخشان علامه حلی از مرکز رشد علم و فناوری کنگان

به گزارش امواج نیوز، یکشنبه مورخ ۱۹ آذرماه دانش آموزان مدرسه استعدادهای درخشان علامه حلی از مرکز رشد علم و فناوری کنگان بازدید نمودند.
در این بازدید عمار جعفری سرپرست مرکز رشد علم و فناوری کنگان ضمن بیان اهداف، وظایف و ضرورت مراکز رشد، درخصوص نقش و اهمیت بازدیدها در آشنایی دانش آموزان با ابعاد مختلف مشاغل و تاثیر آن در تعیین رشته و هدایت تحصیلی مطالبی بیان نمودند.
در ادامه دانش آموزان ضمن بازدید از شرکت پژوهش محور آریایی و آزمایشگاه معتمد محیط زیست شرکت ایمن گامان، به بررسی و آشنایی با دستگاه ها،تجهیزات و مواد آزمایشگاهی و همچنین مرور مطالب مرتبط با درس شیمی با کمک مهندس بحرینی مدیر عامل شرکت پژوهش محور و مهندس ستوده کارشناس ارشد آزمایشگاه پرداختند.
مرکز رشد علم و فناوری کنگان وابسته به وزارت علوم، تحقیقات فناوری و پارک علم و فناوری خلیج فارس (استان بوشهر)، بر اساس سیاست های برنامه های چهارم و پنجم توسعه دولت و به منظور ایجاد اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی، تجاری سازی دستاوردهای تحقیقاتی- ، توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط دانش بنیان، در سال ۱۳۹۰ با اخذ مجوز از شورای گسترش آموزش عالی تاسیس و افتتاح گردید.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=2856

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.