تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024

ورزش کنگان نیازمند توجه ویژه است/درخشش کنگانی‌ها در مسابقات مختلف

  • کد خبر : 2896
  • 03 دی 1396 - 8:43
ورزش کنگان نیازمند توجه ویژه است/درخشش کنگانی‌ها در مسابقات مختلف
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان از پیشرفت محسوس ورزش در این شهرستان خبر داد و گفت: ورزش کنگان نیازمند توجه ویژه است.

به گزارش امواج نیوز به نقل از مهر، یوسف حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: از زمان حضور بنده در بدنه ورزش و جوانان شهرستان مجموعه ورزش با تمام توان و تلاش خود به سمتی حرکت کرد که هم ورزش قهرمانی و حرفه‌ای جایگاه خود را با توجه به پتانسیل‌های موجود پیدا کند و هم ورزش همگانی در سطح جامعه گسترش یابد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در زمینه ورزش‌های همگانی برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان اجرا شد و کماکان نیز برنامه‌های متعددی در دستور کار قرار دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان گفت: در سطح حرفه‌ای و قهرمانی نیز در ورزش‌های انفرادی و گروهی کارهای بسیار خوبی صورت گرفته است.

قهرمانی در ورزش رزمی

حسن پور گفت: اخیرا در بخش ورزش‌های رزمی، مقام های برتر کشوری توسط ورزشکاران ما کسب شده که مایه افتخار است و جا دارد در این خصوص تلاش های بیشتری صورت گیرد.

وی افزود: اخذ میزبانی‌های متعدد مسابقات استانی و کشوری در ورزش‌های مختلف با توجه به وجود ظرفیت‌های بالای انسانی و تجهیزات از برنامه‌های مهم این اداره بوده که تا کنون تعدادی از این رقابت‌ها شکل گرفته و تعدادی نیز در آینده‌ای نزدیک اتفاق خواهد افتاد.

وی گفت: به تازگی کاراته کاران کنگانی با دست پر و با مدال‌های رنگارنگ از مسابقات کشوری بازگشتند و برای شهرستان کسب افتخار کردند.

تمرکز بر رده سنی پایه

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان گفت: حضور تیم فوتسال بانوان در مسابقات دسته سوم کشور و نیز میزبانی این مسابقات با حضور ۷ تیم از سراسر کشور در شهرستان کنگان به تازگی رقم خورد که نشان از پویایی ورزش بانون در این شهرستان دارد.

وی گفت: تیم فوتبال سیراف در رده سنی بزرگسالان در مسابقات لیگ برتر استان و نیز رده سنی جوانان این باشگاه در مسابقات استانی فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه تمرکز ما بر رده سنی پایه افزایش یافته، افزود: امیدواریم در آینده بتوانیم تیم های قدرتمند و بازیکنان تاثیرگذاری در رده های سنی مختلف داشته باشیم.

حسن‌پور افزود: تیم فوتبال ایرانجوان رده سنی نوجوانان و نونهالان و تیم فوتبال فجر نیز در رده سنی نونهالان در سطح استانی فعالیت می کنند.

درخشش ورزشکاران

وی گفت: در حال برنامه ریزی برای حضور تیمی از کنگان در مسابقات فوتبال دسته ۲ کشوری هستیم و امیدواریم در سال آتی این امر محقق شود.

وی گفت: همچنین شهرستان کنگان در مسابقات استانی رشته ووشو که روز گذشته برگزار شد نیز به مقام قهرمانی دست یافت.

حسن پور اخذ میزبانی رشته های مختلف در سطوح استانی و کشوری را نشان از ظرفیت بالای ورزش شهرستان دانست و بیان داشت: تیم بسکتبال شهرستان کنگان نیز در مسابقات استانی حضور دارد و اولین دیدار خود را روز گذشته مقابل تیم ساحل نشینان بوشهر در کنگان برگزار کرد.

وی افزود: تیم والیبال آقایان شهرستان کنگان در لیگ استان و تیم والیبال بانوان نیز در لیگ دسته یک کشوری حضور دارند و برای کسب افتخار تلاش می‌کنند.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=2896

نوشته های مشابه

02اردیبهشت
اینجا مرغ همسایه غاز هست
پتروشیمی ها برای بوشهر ندار، برای پایتخت دارا !

اینجا مرغ همسایه غاز هست

02اردیبهشت
ماجراجویی عجیب همسر سابق مهدی قایدی!

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.