تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024

بی‌توجهی به جوانان بومی در جذب نیرو برای پارس جنوبی پذیرفتنی نیست

  • کد خبر : 2975
  • 12 دی 1396 - 8:12
بی‌توجهی به جوانان بومی در جذب نیرو برای پارس جنوبی پذیرفتنی نیست
الماسی نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: بی‌توجهی به جوانان بومی در جذب نیرو برای پارس جنوبی به هیچ وجهی پذیرفتنی نخواهد بود.

به گزارش امواج نیوز ، سکینه الماسی عصر دوشنبه در افتتاح طرح‌ آموزش مهارتی و توانمندسازی نیروهای بومی منطقه پارس جنوبی اظهار داشت: پیگیری‌های مستمری را برای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت در استان بوشهر داشته‌ایم.
وی آموزش را به عنوان یکی از مسئولیت‌های مهم اجتماعی وزارت نفت عنوان کرد و ادامه داد: دوره آموزشی و توانمندسازی نیروهای بومی منطقه پارس جنوبی در همین راستا برگزار شده است.
نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: یکی از مطالبات مهم مردم استان بوشهر به ویژه در شهرستان‌های جنوبی، بکارگیری جوانان بومی در صنایع این منطقه است.
وی با اشاره به اینکه نیروهای بومی احساس مسئولیت بیشتری در قبال این منطقه دارند، تصریح کرد: اگر نیروهای بومی این مناطق از قبل آموزش دیده بودند و در پارس جنوبی مشغول به کار می‌شدند اکنون در راس کار بودند و مشکلات زیست‌محیطی کمتری را شاهد بودیم.
الماسی خواستار بکارگیری نیروهای بومی استان بوشهر در جذب نیرو برای فاز ۱۹ پارس جنوبی شد و افزود: باید توجه بیشتری به نیروهای بومی صورت گیرد و هیچ عذری در این زمینه پذیرفتنی نخواهد بود.
وی از تدوین برنامه‌ها و طرح‌هایی با اعتبار هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر خبر داد و افزود: ۶۰۰ میلیارد تومان از این طرح‌ها مورد تائید وزارت نفت قرار گرفت.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=2975

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.