تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024

غذای بی‌کیفیت صدایِ کارگران کنگانی را درآورد

  • کد خبر : 2980
  • 12 دی 1396 - 18:42
غذای بی‌کیفیت صدایِ کارگران کنگانی را درآورد
شماری از کارگران شاغل در فاز ۱۲ منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی، ظهر روز گذشته (دوشنبه، یازدهم دی‌ماه) در اعتراض به کیفیت نامطلوب وعده‌های غذایی خود، تجمعی اعتراضی برپا کردند.

به گزارش امواج نیوز، شماری از کارگران پیمانکاری شاغل در فاز ۱۲ منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی، ظهر روز گذشته (دوشنبه، یازدهم دی‌ماه) در اعتراض به کیفیت نامطلوب وعده‌های غذایی خود، تجمعی اعتراضی برپا کردند.

به گفته منابع ایلنا این کارگران که شمارشان تا بیش از ۱۰۰ نفر می‌رسد در شهرستان کنگان مشغول کارند و روز گذشته در رابطه با همین مشکل مقابل دفتر کارفرما تجمعی را برپا کرده‌بودند.

آنها می‌گویند: ظاهرا به دلیل آنکه کارفرمای مربوطه در پرداخت به موقع مطالبات پیمانکار غذا تاخیر داشته‌است، وعده‌ غذایی روزانه آنها با تاخیر و با کیفیت نامطلوبی تهیه و توزیع می‌شود.

به گفته کارگران معترض با توجه به شرایط آب و هوایی محل و دشواری‌های حرفه‌ای که آنها انجام می‌دهند، دست‌کم آنها نباید از بابت تغذیه روزانه با مشکل خاصی روبرو باشد.

کیفیت نامطلوب وعده‌های غذایی یکی از مشکلات صنفی کارگران شاغل در منطقه عسلویه محسوب می‌شود که حتی در برخی موارد باعث مسمومیت غذایی شماری از آنها شده است؛ پیش از این نیز شمار دیگری از کارگران فاز ۱۲ عسلویه از بابت پرداخت نشدن حق کمپ، قراردادهای شغلی، کیفیت بسیار پایین خوراک اعتراض‌های مشابهی را برپا کرده‌بودند.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=2980

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.