تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024

هزینه کردن در امر ورزش و آموزش عسلویه سرمایه‌گذاری است

  • کد خبر : 300
  • 29 مهر 1395 - 13:05
هزینه کردن در امر ورزش و آموزش عسلویه سرمایه‌گذاری است
فرماندار عسلویه گفت: هزینه کردن در امر ورزش و آموزش در عسلویه سرمایه‌گذاری است.

به گزارش امواج نیوز از عسلویه، عبدالله نادری پیش از ظهر امروز در نشست بررسی مسائل ورزشی شهرستان عسلویه اظهار داشت: بدون تردید هزینه کردن در امر آموزش و ورزش سرمایه است و نگاه ویژه به آن باعث پیشرفت، رشد و توسعه شهرستان عسلویه خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش این مناسبت را تبریگ گفت و افزود: هدف از این نشست‌ها تلاش برای ایجاد بستر مناسب برای رفع مشکلات جامعه و داشتن جامعه‌ای سالم است و در این مسیر باید نهایت توان و ظرفیت موجود را به کار گیریم.

 فرماندار عسلویه خاطرنشان کرد: فعال شدن ورزش‌های همگانی و بومی محلی در شهرستان و مشارکت بیشتر جوانان می‌تواند به رشد و توسعه شهرستان عسلویه کمک شایانی کند.

نادری ضمن اشاره به کسب مدال‌های رنگارنگ در سطح کشور و استان برای ووشوکاران شهرستان گفت: جوانان ورزشکار شهرستان از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و افق بسیار خوبی دارند که با تلاش مضاعف و پیگیری‌های مستمر می‌توان آن را شکوفا کرد.

فرماندار عسلویه در ادامه گفت: در بحث زیرساخت‌های ورزشی در سطح شهرستان کارهای
‎خوبی صورت گرفته است و در این زمینه ساخت زمین‌های ورزشی چمن در چاه مبارک و روستای زبار و همچنین زمین مینی فوتبال در روستای صفیه و ساخت سالن در برخی روستاها از برنامه‌های پیش رو خواهد بود که با ساخت و تکمیل آنها بخشی از مشکلات ورزشکاران رفع خواهد شد.

نادری یادآور شد: کیفیت بخشیدن به پروژه‌های ورزشی از مهم‌ترین تاکیدات مسؤولان است و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=300

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.