تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024

توجه ویژه‌ای به نیروی انسانی شهرستان کنگان در حوزه مدیریتی می‌کنم

  • کد خبر : 3018
  • 21 دی 1396 - 15:00
توجه ویژه‌ای به نیروی انسانی شهرستان کنگان در حوزه مدیریتی می‌کنم
نوروزی فرماندار کنگان گفت: به نیروهای انسانی شهرستان کنگان در حوزه مدیریتی توجه ویژه خواهم کرد و در تعامل خوب با مردم و شوراها به دنبال رفع مشکلات این شهرستان گام برمی داریم.

به گزارش امواج نیوز، فتح الله نوروزی در آیین تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان کنگان اظهار داشت: خوشحالم که توفیق خدمت به مردم کنگان در دولت تدبیر و امید برایم فراهم شده و امیدواریم به عنوان سرباز کوچک دولت در این شهرستان بتوانم خدمت‌گذاری بی‌منت و صادق برای مردم باشم.

وی افزود: برای خدمت به مردمانی که شایسته بهترین خدمت‌ها هستند به کنگان آمده‌ام و در ابتدای حضور در کنگان بگویم که من از امروز کنگانی شده‌ام و در لحظات تلخ و شیرین همراه شما مردم خوب این شهرستان خواهم بود.

فرماندار جدید کنگان با بیان این که در برابر مشکلات شهرستان کنگان تمام قد خواهد ایستاد، تصریح کرد: در برابر هر مشکلی که در این شهرستان وجود داشته باشد قاطعانه می‌ایستم و تا جایی که بتوانم و قدرت آن را داشته باشم برای حل و رفع آن اقدام خواهم کرد.

نوروزی با بیان این که فردی اعتدالی است، بیان کرد: تصمیماتم بدون شتاب‌زدگی و تندروی بوده و سعی کرده‌ام از حاشیه‌ها دور باشم.

وی با بیان این که نقش شوراها و رسانه‌ها در پیشرفت هر منطقه پر رنگ است، افزود: به نیروهای انسانی شهرستان کنگان در حوزه مدیریتی توجه ویژه خواهم کرد و در تعامل خوب با مردم و شوراها به دنبال رفع مشکلات این شهرستان گام برمی داریم.

در این آیین از زحمات عبدالنبی یوسفی تقدیر و فتح‌الله نوروزی به عنوان فرماندار شهرستان کنگان معرفی شد.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=3018

ثبت دیدگاه

  1. باسلام بنده نیروی خدماتی ساعتی با سابقه شش ساله در بیمارستان امام خمینی(ره) در استان بوشهر، شهر کنگان مشغول به کارم و طی این شش سال ازبیمارستان هیچ مبلغی بابت حق بیمه وعیدی به بنده پرداخت نشده؛لطفا پیگیری کنید؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.