تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024

پیوند امت با ولایت پیوندی ناگسستنی است

  • کد خبر : 3022
  • 23 دی 1396 - 8:38
پیوند امت با ولایت پیوندی ناگسستنی است
حجت الاسلام والمسلمین یوسف قاسمی در اجتماع نمازگزاران این شهر با اشاره به حضور آحاد مردم در حمایت از نظام دینی در روزهای گذشته افزود: حضور مردم در شهرها و روستاهای مختلف کشور در حمایت از نظام دینی و ولایت بار دیگر نشان داد پیوند میان مراد و مرید ، پیوندی مستحکم ، عمیق و ناگسستنی است.

به گزارش امواج نیوز، قاسمی امام جمعه موقت کنگان افزود: همان گونه که ۱۹ دی ملت ایران حمایت و اطاعت خود از امام راحل را در آن زمان به منثه ظهور رساندند ، این ملت نیز در ۹ دی ولایتمداری و عشق و ارادت خود را به خلف صالح امام ، مقام معظم رهبری متجلی نمودند.

خطیب موقت جمعه انقلاب اسلامی را نقطه عطف تاریخ معاصر دانست و بیان کرد: دشمنان کوردل و عنود بدانند هرگز  نخواهند توانست به این نظام و انقلاب مردمی ضربه وارد کنند.

قاسمی فتنه ها را فرصت و تهدید دانست و با اشاره به ۱۵ فتنه دشمن در چند دهه اخیر علیه انقلاب اسلامی گفت: بصیرت و ولایتمداری ، ایمان ، خودباوری و خداباوری راه عبور از فتنه است.

وی در بخش دیگر با اشاره به سخنان اخیر رهبر فرزانه انقلاب در دیدار با مردم قم و تحلیل و تبیین فرمایشات معظم له در این دیدار ، به موضوع شکست مثلث شوم دشمن در توطئه و فتنه اخیر اشاره و بیان کرد: هدف نهایی آمریکا و دیگر عمال استکبار براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که این آرزو را به گور خواهد برد.

قاسمی به مواضع مقتدرانه فرماندهی معظم کل قوا در برابر آمریکایی ها اشاره و گفت: همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند ، آمریکایی ها بزودی بابت اقدامات خرابکارانه اخیر خود به ملت ایران تقاص پس خواهند داد.

وی در پایان این بخش از سخنان خود ضمن تشکر از اقدامات به موقع نیروی انتظامی ، سپاه و بسیج و نیروهای امنیتی در حوادث اخیر به ضرورت حل مشکلات معیشتی مردم و ضرورت پاسخگویی مسئولان اشاره و اظهار داشت: تحقق شعار سال راه عبور از گردنه پر پیچ و خم مشکلات و شتاب چرخ توسعه کشور است.

امام جمعه موقت ضمن آرزوی سلامتی برای رهبر شیعیان نیجریه ، به تغییرات سیاسی در شهرستان کنگان اشاره و با تقدیر از تلاش های فرماندار سابق کنگان بویژه تعامل سازنده یوسفی با نهادهای انقلابی ، اظهار امیدواری کرد: فرماندار جدید کنگان بتواند با بهره گیری از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان ، به عمران و آبادانی این خطه بپردازد / ابوذر حسین پور

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=3022

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.