تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024

دستگیری سارقان طلافروشی با بیش از دو میلیارد ریال سرقت طلا

  • کد خبر : 3102
  • 26 دی 1396 - 16:44
دستگیری سارقان طلافروشی با بیش از دو میلیارد ریال سرقت طلا

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: دو نفر سارق که تاکنون با ۹ فقره سرقت از ۱۵ شهرستان کشور بیش از دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال طلا سرقت کرده بودند، توسط پلیس شهرستان جم دستگیر شدند.

به گزارش امواج نیوز اط جم، خلیل واعظی اظهار داشت: پلیس شهرستان جم موفق شد دو سارق حرفه‌ای که تاکنون با ۹ فقره سرقت از ۱۵ شهرستان کشور بیش از دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال طلا سرقت کرده بودند را دستگیر کند.

وی افزود: این دو سارق در ماه گذشته به بهانه خرید طلا وارد یک طلافروشی در شهر جم شدند و در حالی که یکی از این دو سارق به بهانه‌ای طلافروشی را ترک کرده بود، سارق دیگر با جلب اعتماد فروشنده در یک فرصت مناسب اقدام به سرقت طلاجاتی به میزان ۱۸ میلیون تومان کرد و به بهانه برداشتن عابر بانک خود از خودرویش، با گذاشتن کیف دستی در طلافروشی متواری شده بود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به این که پلیس از طریق دوربین‌های مداربسته موفق به شناسایی سارق شده بود، این سارق را در خورموج و حین پرسه‌زنی در بازار طلافروشان این شهر دستگیر کرد.

واعظی یادآور شد: هر دو سارق که اهل یکی از استان‌های غربی کشور هستند ضمن اعتراف به سرقت طلا در  شهرستان جم استان بوشهر به سرقت در ۱۵ شهرستان کشور از جمله شهرهای گناآباد، مشهد، تبریز،  دامغان ، رشت، یاسوج، ارومیه، دماوند، محلات، شهرکرد، مهاباد،زاهدان، ملایر، درود و فارسان اعتراف کرده‌اند.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=3102

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.