تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024

کشف یک فقره زمین خواری به ارزش ۹۵ میلیارد ریال در سیراف

  • کد خبر : 3126
  • 01 بهمن 1396 - 17:17
کشف یک فقره زمین خواری به ارزش ۹۵ میلیارد ریال در سیراف

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان در گفتگو با خبرنگار ما: یک فقره پرونده زمین خواری به ارزش ۹۵ میلیارد ریال در شهر سیراف کشف شد.

به گزارش امواج نیوز، سرهنگ رهام رضایی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ما افزود: درپی دریافت اخبار واصله مبنی بر تصرف اراضی دولتی شهر سیراف با استفاده از جعل سند توسط فردی زمین خوار و سودجو، رسیدگی و بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی یادآورشد: ماموران پلیس آگاهی با بررسی های انجام شده ، تجزیه و تحلیل اخبار و اطلاعات واصله و انجام بازدید میدانی و کارشناسی اراضی مورد نظر، یک نفر سودجو را که با استفاده از مدارک جعلی اقدام به تصرف مقدار ۱۷هزار متر مربع از اراضی مرغوب دولتی در شهر سیراف کرده بود شناسایی و دستگیر کردند.
رضایی گفت: در همین راستا یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد و اراضی موصوف از دست فرد زمین خوار خارج و رفع تصرف شد.
وی ادامه داد: زمین خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره مندی از نعمت های خدادادی با هدف رسیدن به سودهای کلان اقدام به تصرف زمین و منابع طبیعی می کنند که برای مقابله با این مشکل، همکاری همه مردم و دستگاه های نظارتی الزامی است.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=3126

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.