تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024

زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان جم تقویت می‌شود

  • کد خبر : 3247
  • 14 بهمن 1396 - 8:38
زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان جم تقویت می‌شود

سرپرست فرمانداری جم گفت: با توجه به ظرفیت بالای شهرستان جم در عرصه‌های ورزشی نیاز است زیرساخت‌های ورزشی در این شهرستان تقویت شود.

به گزارش امواج نیوز از جم، مجید حسینی عصر امروز در نشست با دبیرکل فدارسیون فوتبال با بیان اینکه این رشته ورزشی سبب ایجاد شور و نشاط فراوانی در سطح شهرستان جم شده است اظهار داشت: تیم فوتبال پارس جنوبی توانسته جم و استان بوشهر را در سطح کشور مطرح کند و مهمترین اقدام وزارت نفت در راستای عمل به مسئولیتهای اجتماعی به مناطق پیرامونی است.

وی با اشاره به اینکه نیاز است زیرساختهای ورزشی در سطح شهرستان تقویت شود افزود: با وجود اینکه صنایع نفت و گاز در مهیا کردن زیرساختهای ورزشی کارهایی انجام داده ولی در حد عالی و مطلوبی نیست و نیاز است در این حوزه عملکرد بهتری داشته باشد.

حسینی بیان کرد: هیچ مقولهای همچون ورزش به خوبی نمیتواند در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و فرهنگی در بین مردم و جوانان کمک کند.

وی با بیان اینکه افکار عمومی و رسانههای شهرستان جم نسبت به عملکرد داوران در بازیهای پارس جنوبی جم گلایهمند هستند گفت: مردم و رسانهها از داوریهای برخی بازیهای پارس جنوبی در لیگ برتر اعتراضهایی داشتند که امیداوریم عدالت در حق تمام تیمها و بالاخص تیم پارس جنوبی جم رعایت شود.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان جم با تاکید بر همکاری با تیم پارس جنوبی جم خاطر نشان کرد: مجموعه هیئت فوتبال جم، ورزش و جوانان و یگان ویژه در کنار هم در برگزاری بازیهای لیگ برتر همکاری میکنند و ما نیز تلاش می‌کنیم بازیها در امنیت کامل انجام شود.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=3247

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.