تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024

معاون شهردار: احداث هتل و بازارهای مرزی در بندر عسلویه

  • کد خبر : 328
  • 29 مهر 1395 - 14:27
معاون شهردار: احداث هتل و بازارهای مرزی در بندر عسلویه
امواج نیوز، معاون شهردار عسلویه با تشریح دستاوردهای نمایشگاه بین‌المللی تجارت و سرمایه‌گذاری جهان اسلام گفت: برای احداث هتل و مجتمع‌های رفاهی و بازارهای مرزی در عسلویه آمادگی کاملی داریم.

به گزارش امواج نیوز از عسلویه، فرهاد باباعلی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تشریح دستاورهای شهرداری عسلویه در نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی تجارت و سرمایه‌گذاری جهان اسلام اظهار داشت: هدف از شرکت شهرداری عسلویه در هفتمین نمایشگاه و کنفرانس تجارت و سرمایه‌گذاری جهان اسلام ۲۰۱۶ کوالالامپور مالزی شناساندن پتانسیل‌های شهر عسلویه از جمله سواحل خلیج همیشه فارس و خلیج نایبند و جنگل‌های حرا و صنایع عظیم نفت و گاز و پتروشیمی و تجارت و گمرک و صید و صیادی بوده است.

وی افزود: شهر عسلویه بدلیل مسافت نزدیک آن با کشور قطر و امارات موقعیت ویژه‌ای را دارا است و باید نسبت به توسعه همه جانبه این شهر اهتمام ورزیم.

معاون شهردار عسلویه خاطرنشان کرد: شهرداری عسلویه آمادگی خود را در زمینه فراهم کردن تمامی زیر ساخت‌ها و امکانات لازم برای سرمایه‌گذاری در ساخت و احداث هتل و مجتمع‌های رفاهی و احداث بازار های مرزی و احداث جایگاه سوخت دو منظوره نفت و گاز اعلام می‌دارد.

باباعلی تاکید کرد: شهرداری عسلویه در واقع تنها شهرداری از کشور جمهوری اسلامی ایران است که در این نمایشگاه شرکت کرد و امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.

معاون اداری و مالی شهردار عسلویه ابراز داشت: عسلویه دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی است و استفاده از این ظرفیت‌ها در راستای جلب رضایتمندی مردم در دستور کار قرار دارد که امیدواریم با تلاش دسته‌جمعی به اهداف پیش‌بینی شده برسیم.

باباعلی گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در شهر عسلویه در دستور کار این مجموعه قرار دارد و با حمایت شورای اسلامی شهر و تلاش‌های شبانه‌‌روزی شهردار به اهداف مورد نظر خواهیم رسید.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=328

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.