تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024

یوسفی : تعهد ۱۰۰میلیارد تومانی وزارت نفت برای اجرای پروژه های کنگان

  • کد خبر : 335
  • 02 آبان 1395 - 12:44
یوسفی : تعهد ۱۰۰میلیارد تومانی وزارت نفت برای اجرای پروژه های کنگان
یوسفی فرماندار کنگان گفت: وزارت نفت 100میلیارد تومان از محل سه درصد سرمایه گذاری پارس جنوبی جهت اجرای پروژه های شهرستان کنگان پرداخت خواهد کرد.

به گزارش امواج نیوز، عبدالنبی یوسفی در هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان کنگان اظهارداشت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مبادله تفاهمنامه پروژه ها با وزارت نفت در ماه جاری انجام خواهد شد.
وی یادآورشد:افتتاح مجموعه بزرگ و چندمنظوره ورزشی کنگان (از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری) در ماه های آینده ، اتمام پروژه کمربندی کنگان تا پایان سال و نیز ادامه پروژه بلوار امام حسین (ع) شهر کنگان و آغاز عملیات احداث دهکده گردشگری توسط شهرداری کنگان از طرح های مهم این شهرستان است.
یوسفی همچنین از روند رو به رشد و مثبت اجرای طرح ارتقای علمی ، طرح محله بانشاط در چندین نقطه شهر و روستاهای شهرستان و نیز ساماندهی فعالیت های فرهنگی و هنری خبر داد.
فرماندار کنگان در بخش دیگر به موفقیت های دولت در برداشت از میادین گازی مشترک در حوزه پارس جنوبی اشاره کردو گفت:هم اکنون فاز ۱۹ منطقه پارس ۲ کنگان به اتمام رسیده و با بهره برداری از فازهای ۲۴ و ۲۲ در آینده نزدیک میزان برداشت ایران از میدان گازی مشترک با قطر بیشتر خواهد شد.
یوسفی با تقدیر از مشارکت و همراهی گسترده مردم و نیز اهتمام دستگاهها برای امر سرشماری ، بر لزوم دقت ، صحت و سرعت در جمع آوری اطلاعات مربوط به سرشماری تاکید کرد.
فرماندار کنگان در بخش پایانی با گرامیداشت روز جهانی استاندارد و نیز هفته تربیت بدنی گفت: دولت یازدهم در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (در حوزه های مختلف) و خدمت رسانی صادقانه و بی منت به مردم همواره پیشرو بوده و این مهم را افتخار خود می داند./ ابوذر حسین پور

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=335

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.