تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

طرح‌های هادی مصوب در همه روستاهای کشور اجرا می‌شود

  • کد خبر : 3465
  • 27 بهمن 1396 - 6:35
طرح‌های هادی مصوب در همه روستاهای کشور اجرا می‌شود

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: سعی کردیم تمام روستاهایی که طرح هادی آنها مصوب شده است به مرحله اجرایی برسانیم.

به گزارش امواج نیوز، محمدرضا شاملو ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از طرح هادی روستایی روستای سرمستان از توابع بخش آبدان بیان در گفتگو با خبرنگار ما داشت: در حال حاضر طرح هادی در بسیاری از روستاهای کشور درحال انجام است و اجرای این طرح زمینه ساز پیشرفت و توسعه روستاها شده است.
وی با اشاره به اینکه روستاییان نقش مهمی در تکمیل طرح هادی روستایی دارند افزود: باید تلاش کنیم که موانع اجرایی این طرح در روستاها برداشته شود.
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اجرای طرح هادی توانسته است گامی مهم و ارزشمنددر راستای توسعه روستاها بردارد.
شاملو ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خدمت رسانی به مردم روستاها را در اولویت برنامه خود قرار داده است.
وی خاطرنشان کرد: سعی کردیم تمام روستاهایی که طرح هادی آنها مصوب شده است به مرحله اجرایی برسانیم.
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد:در روستاهای شهرستان دیر با مشارکت مردم کارهای خوبی انجام گرفته و دولت تدبیر وامید توجه ویژه به تمامی روستاها دارد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان دیر و سرپرست بخشداری آبدان نیز گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمامی روستاهای بخش آبدان وشهرستان از زیرساخت‌های لازم برخوردار است.
مسعود تنگستانی ادامه داد: روستاییان نقش مهم و بسزایی در ارتقای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جامعه برخوردار هستند.
وی تصریح کرد: گام‌های خوبی در روستاهای بخش آبدان برداشته شده و به‌زودی آسفالت روستاهای سرمستان، گشی، لوحک و کنارترشان از اعتبارات نفت انجام می‌شود.
تنگستانی افزود: آسفالت معابر روستاهای ملگه، جاشک و تنگ خوش از اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دیر تامین می شود/ رضامحمدی

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=3465

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.