تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024

کارشناسی شبکه بهداشت جم : حفظ و ارتقای سطح سلامت شغلی زنان شاغل در جامعه، یک نیاز ضروری است

  • کد خبر : 391
  • 05 آبان 1395 - 13:51
کارشناسی شبکه بهداشت جم : حفظ و ارتقای سطح سلامت شغلی زنان شاغل در جامعه، یک نیاز ضروری است
کارشناس بهداشت حرفه‌ای شبکه بهداشت جم گفت: حفظ و ارتقای سطح سلامت شغلی زنان با توجه به افزایش روزافزون تعداد زنان شاغل در جامعه یک نیاز ضروری و اساسی است.

به گزارش امواج نیوز از جم، مهندس عادله زندوی فرد در نشستی با موضوع ایمنی شغلی زنان عنوان داشت: طراحی مناسب محیط‌های کار و استفاده از تجهیزات متناسب، رعایت اصول ارگونومیکی کار، به کار بردن وسایل حفاظت فردی مناسب و انجام ورزش روزانه قبل و حین کار به‌منظور پیشگیری از بروز بیماری‌های شغلی به‌خصوص ناراحتی‌های اسکلتی – عضلانی برای زنان شاغل داری اهمیت زیاد است.
کارشناس بهداشت حرفه‌ای شبکه بهداشت جم ضمن بیان مخاطرات شغلی زنان در محیط کار و تأثیر استرس شغلی بر فرد، اصول ارگونومی کار با رایانه را به تصویر کشید و چندین مورد نرمش قسمت‌های مختلف بدن (سر، گردن، کمر، دست‌وپا) جهت انجام روزانه در محیط کار را به‌صورت عملی اجرا کرد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم؛ به مناسبت هفته ملی سلامت بانوان ایرانی نشستی با محوریت ایمنی شغلی زنان با حضور پرسنل زن شاغل در شبکه و مراکز جامع خدمات سلامت شهرستان در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم برگزار شد.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=391

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.