تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024

تخلیه و بارگیری کالا در بندر عسلویه ۲۹ درصد افزایش یافت

  • کد خبر : 397
  • 05 آبان 1395 - 14:02
تخلیه و بارگیری کالا در بندر عسلویه ۲۹ درصد افزایش یافت
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهرگفت: در نیمه نخست امسال ۱۹.۱ میلیون تن کالای نفتی و غیر نفتی در بندر عسلویه تخلیه و بارگیری شده که رشد ۲۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.

 به گزارش امواج نیوز از عسلویه، محمد مهدی بنچاری صبح امروز در بررسی روند فعالیت‌های بندری در عسلویه با بیان اینکه این بندر دارای جایگاه مهم و ممتازی در امر تخلیه و بارگیری است اظهار داشت: تجهیزات مدرن و پیشرفته در بندر عسلویه ایجاد شده که زمینه تسریع تخلیه و بارگیری کالا در این بندر فراهم کرده است.

وی از افزایش تخلیه و بارگیری کالا در بندر عسلویه خبرداد و افزود: در نیمه نخست امسال ۱۹٫۱ میلیون تن کالا در بندر عسلویه تخلیه و بارگیری شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹درصد افزایش دارد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه در نیمه نخست امسال ۱۹ میلیون و ۱۲۴ هزار تن کالای در بندر عسلویه تخلیه و بارگیری شده است، گفت:  در مدت مشابه سال قبل ۱۴٫۸ میلیون تن کالا در بندر عسلویه تخلیه و بارگیری شده که  امسال ۲۹ درصد افزایش دارد.

بنچاری از افزایش تردد شناورها در بندر عسلویه خبرداد و تصریح کرد: در نیمه نخست امسال یک‌هزار و ۱۰۹ فروند شناور در بندر عسلویه تردد کرده که آمارها حاکی از افزایش تردد شناورها در بندر عسلویه است.

وی با بیان اینکه در مدت یاد شده ۴۲۱ شناور بالای ۱۰ هزار تن در بندر عسلویه تردد کرده است، تصریح کرد: تردد این میزان شناور در مقایسه با  مدت مشابه سال گذشته  با تعداد ۳۴۹ فروند افزایش چمشگیری داشته است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از افزایش ۲۴ درصدی تردد کشتی‌ها در بندر عسلویه خبرداد و خاطرنشان کرد: با توجه به پسابرجام کشتی‌هایی با تناژ بالاتر نسبت به سال گذشته در بندر عسلویه تردد داشته است.

بنچاری بیان کرد: از تعداد یک‌هزار و ۱۰۹ شناور  در بندر عسلویه تعداد ۳۶۷ شناور زیر ۵۰۰ تن و بقیه موارد شناورهای بین ۵۰۰ تا ۱۰ هزارتن است.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=397

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.