تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024

توقیف لندکروز با ۱۹۷ کیلومتر سرعت در کنگان

  • کد خبر : 426
  • 07 آبان 1395 - 13:06
توقیف لندکروز با ۱۹۷ کیلومتر سرعت در کنگان
راننده این خودرو جوان 20 ساله ای بوده که اگرچه گواهینامه داشته و تست الکل وی مثبت اعلام نشده، اما سرعت مخاطره آمیز وی با گلایه رانندگان در این محور مواجه شده و توسط دوربین های پلیس راه رصد شد.

پلیس راه کنگان خودروی سواری لندکروز با سرعت ۱۹۷ کیلومتر را در محور عسلویه- کنگان توقیف کرد.

به گزارش امواج نیوز؛ راننده این خودرو جوان ۲۰ ساله ای بوده که اگرچه گواهینامه داشته و تست الکل وی مثبت اعلام نشده، اما سرعت مخاطره آمیز وی با گلایه رانندگان در این محور مواجه شده و توسط دوربین های پلیس راه رصد شد.

رییس پلیس راه استان در این خصوص گفت: پس از شناسایی این خودرو توسط دوربین های کنترل سرعت، گشت پلیس راه با مهارت خاصی و بدون اتفاق حادثه سازی وی را مهار کرده و خودرو را توقیف کند.

سرهنگ جابر پاپری با بیان اینکه حداکثر سرعت مجاز در این محور ۱۲۰ کیلومتر تعیین شده، افزود: برابر بند "د" ماده ۱۰ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، خودرو یاد شده توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.

رئیس پلیس راه بوشهر در پایان به عدم توجه برخی رانندگان به سرعت های غیر مجاز و حرکات مخاطره آمیز اشاره کرد و هشدار داد: این افراد به قوانین راهنمایی و رانندگی اهمیتی نمی دهند و با حرکات مخاطره آمیز جان خود و دیگران را به خطر می اندازند که در این زمینه پلیس مصصم است برابر قانون با این افراد برخورد و ضمن توقیف خودرو ،آنان را از ادامه رانندگی که می تواند هر لحظه خطر آفرین باشد منع کند.

وی از رانندگان خواست تا در صورت مشاهده رانندگان با سرعت غیرمجاز و حرکات مخاطره آمیز که جاده را برای خود و دیگران حادثه آفرین می کنند، با ۱۱۰ تماس گرفته تا پلیس راه به موضوع ورود کند، ضمن اینکه اغلب محورهای مواصلاتی استان به پوشش مطلوبی از نظر دوربین کنترل سرعت رسیده است.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=426

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.