تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024

رفع تصرف بیش از ۲۸۳ هکتار از اراضی ملی در کنگان

  • کد خبر : 44
  • 07 مهر 1395 - 17:05
رفع تصرف بیش از ۲۸۳ هکتار از اراضی ملی در کنگان
رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کنگان : رفع تصرف بیش از ۲۸۳ هکتار از اراضی ملی از دست متصرفین در شهرستان کنگان صورت گرفته و رای قطعی به نفع دولت صادر شده است.

به گزارش امواج نیوز؛ رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کنگان گفت: رفع تصرف بیش از ۲۸۳ هکتار از اراضی ملی از دست متصرفین در شهرستان کنگان صورت گرفته و رای قطعی به نفع دولت صادر شده است.

علیرضا منصوری کنگان گفت: تلاش خواهیم کرد زمین‌های تصرف‌شده را در هرکجای شهرستان که مشاهده شود به عرصه منابع ملی بازگردانیم.

وی ادامه داد: برای حفاظت و حراست از زمین‌های ملی و تثبیت آنها در نقشه‌های دولتی با هیچ متعرضی مماشات نخواهیم کرد و انتظار داریم مردم نیز با ما نهایت همکاری را داشته باشند.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کنگان از عموم مردم خواست هرگونه اطلاع از دست‌اندازی و تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو را جهت اقدام قانونی به این اداره گزارش کنند.

وی با اشاره به احکام صادره در مراجع قضایی به نفع دولت خاطرنشان کرد: در ۶ ماه نخست سال جاری ۱۹ حکم صادره به نفع سازمان داشتیم که ارزش ریالی آن نیز بسیار بالا بوده است.

منصوری اضافه کرد: یکی از وظایف اصلی عوامل گشت یگان حفاظت این اداره ، پیشگیری از تصرف اراضی است و هرگونه تصرف، تعرض، تجاوز، تخریب و ساخت و ساز در اراضی و املاک ملی توسط این یگان به‌خوبی کنترل می‌شود و این یگان گزارش‌های لازم را برای پیگیری و بسترسازی برخورد قانونی، تهیه کرده به مراجع ذیربط ارائه می‌دهد.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=44

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.