تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024

برهم خوردن نسبت جنسی در کنگان

  • کد خبر : 455
  • 21 آبان 1395 - 13:02
برهم خوردن نسبت جنسی در کنگان
یک پژوهشگر حوزه مطالعات اجتماعی کشور با بیان اینکه استان‌های تهران، خراسان‌رضوی و فارس بیشترین اقامتگاه‌های گردشگری را دارند، تصریح کرد: قاعدتا در کشور ما هر کس فوق‌لیسانس و دکترا بگیرد باید از استان خود خارج شود.

به گزارش امواج نیوز به نقل از ایسنا؛ عبدالکریم گراوند چهارشنبه ۱۹ آبان‌ماه در همایش نقش رونق اقتصادی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی استان همدان تصریح کرد: استان‌هایی نظیر تهران، مرکزی و بوشهر ۱٫۶ درصد از تولید ناخالص ملی را به خود اختصاص داده‌اند در حالیکه استانی مثل سیستان و بلوچستان تنها ۳ دهم درصد از تولید ناخالص ملی را به خود تخصیص داده است.

گرواند با بیان اینکه بعد از انقلاب حرفی از تعادل ملی به میان نمی‌آید و داستان مهاجرت از اینجا آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: اساسا مهاجرت از زمانی‌که برنامه‌ای برای تعادل ملی نداشتیم، آغاز شد و گرفتار آن شدیم به طوریکه این امر در استان‌های سیستان و بلوچستان، لرستان، ایلام و کرمانشاه بسیار پررنگ است چرا که نرخ بیکاری در این استان‌ها در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه در مدیریت کشور از سال ۴۵ تا ۹۰ اصلا مداخله نکرده و به خدا سپرده‌ایم، یادآور شد: استان کهکیلویه و بویراحمد بیشترین افرا تحت پوشش کمیته امداد را به خود اختصاص داده و لرستان دوم است.

وی با بیان اینکه آمار ۵۱ درصدی خودکشی، ۴۴ درصدی قتل و ۵۰ درصدی نزاع در منطقه زاگرس هشداری است مبنی بر اینکه باید فکری برای امنیت این مناطق شود، اظهار کرد: باید قوی‌ترین قضات را در این مناطق بگذاریم در حالیکه ضعیف‌ترین‌ها در این مناطق مستقر هستند.

وی با بیان اینکه اکنون ۱۲ میلیون سکونتگاه غیررسمی در کشور وجود دارد، افزود: پیش‌بینی می‌شود تعداد این سکونتگاه‌ها تا ۱۸ درصد برسد که اگر این آمار به ۲۲ درصد افزایش یابد کنترل اجتماعی تضعیف می‌‎شود.

گراوند در ادامه گفت: استان البرز در ورودی خود با افتخار می‌گوید به ایران کوچک خوش آمدید در حالیکه مردم برای اشتغال پا به این استان گذاشته و باعث افزایش سکونتگاه‌های غیررسمی آن شده‌اند.

وی درباره مهاجرت افراد در داخل کشور گفت: از سال ۳۵ تا سه میلیون نفر جابجا شدند و در دهه ۵۰،  7.6 درصد از جمعیت در داخل کشور جابجا شدند.

وی ادامه داد: اشتغال، تحصیل و پایین آمدن بُعد خانوار به ۳٫۲۴ درصد جابجایی و مهاجرت افراد را آسان کرده و افزایش داده است به طوریکه ۴۶ درصد مهاجرت‌ها به تبعیت از خانوار رخ می‌دهد.

گراوند با بیان اینکه مفاسد اخلاقی و جنسی اصلا در کشور مدیریت نمی‌شود به طوریکه در مناطقی سرمایه‌گذاری شده که نسبت سرمایه‌گذاری را بر هم زده‌اند، عنوان کرد: به طور قطع و یقین مفاسد جنسی در استان‌های گیلان، کهکیلویه و بویراحمد و لرستان توسعه می‌یابد چرا که نسبت جنسی بهم خورده است.

وی با بیان اینکه نسبت جنسی در استان همدان ۱۰۱ درصد، سیستان و بلوچستان ۹۸ درصد، بوشهر ۱۲۷ درصد، یزد ۱۱۲ درصد و البرز ۱۰۹ درصد است، اضافه کرد: در شهرستان کنگان استان بوشهر نسبت جنسی به ۲۶۰ درصد هم رسیده است.

وی با بیان بر اینکه اگر فساد اخلاقی در جامعه اتفاق بیفتد چطور می‌توان جلویش را گرفت و باید چه کار کرد؟ تأکید کرد: اگر نظام برنامه بود این اتفاقات نمی‌افتاد بنابراین باید کشور را امن کرد چرا که نسبت جنسی در کشور حدود ۱۰۶ درصد بوده که به ۱۰۱ رسیده و علت آن مهاجرت مردان به خارج از کشور بوده که اکنون به زنان هم رسیده است.

وی در پایان گفت: متأسفانه سیستم دولتی، نظامی، مردم و شوراها به عنوان عناصر حکومتی در کشور کار و فعالیت می‌کنند بنابراین تا زمانی‌که یک فرمانده نباشد و براساس یک برنامه عمل نکند وضعیت کشور همین خواهد بود.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=455

نوشته های مشابه

02اردیبهشت
اینجا مرغ همسایه غاز هست
پتروشیمی ها برای بوشهر ندار، برای پایتخت دارا !

اینجا مرغ همسایه غاز هست

02اردیبهشت
ماجراجویی عجیب همسر سابق مهدی قایدی!

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.