تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024

یوسفی : کنگان نیازمند بیمارستان ۲۵۰ تخت‌خوابی

  • کد خبر : 483
  • 05 آذر 1395 - 7:14
یوسفی : کنگان نیازمند بیمارستان ۲۵۰ تخت‌خوابی
عبدالنبی یوسفی فرماندار شهرستان کنگان اظهار داشت : گام های موثر وزارت بهداشت در حوزه سلامت در سراسر ایران تحولی در نظام سلامت ایجاد کرده است.

به گزارش امواج نیوز، عبدالنبی یوسفی فرماندار شهرستان کنگان اظهار داشت : گام های موثر  وزارت بهداشت در حوزه سلامت در سراسر ایران تحولی در نظام سلامت ایجاد کرده است.

و قطعا در سایه تدبیر و حمایت های دولت و ریاست جمهور، شهرستان کنگان از امکانات حوزه سلامت برخوردار گردیده است .

فرماندار با بیان اینکه خدمات انجام شده در جهت پیشرفت و توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) ستودنی است و قطعا شایسته مردم کنگان است ، افزود : شهرستان کنگان به مرکزیت شهرستان های همجوار خدمات پزشکی مورد نیاز بیماران را تامین می کند تا جایی که در سال گذشته ۴۰۰ هزار مراجعه در این بیمارستان به ثبت رسیده است و با برسی های صورت گرفته امسال بیش از ۶۰۰ هزار نفر مراجعه کننده داشته باشیم.

وی ادامه داد : ضمن تشکر از ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان و حمایت های ویژه استاندار بوشهر که شهرستان کنگان را به عنوان قطب درمانی جنوب استان انتخاب کرده اند اما مطمئنا در این راستا باید گام های بلندی برداشته شود زیرا این بیمارستان با این حجم مراجعه و با توجه به حجم بالای صنعت که در کنار شهرستان قرار گرفته است و سال گذشته بیش از ۹۱۵ حادثه فقط در محدوده صنعت اتفاق افتاده است که باید مورد توجه قرار گیرد .

وی تصریح کرد : قطعا اگر قرار باشد تمام خدمات برای این مصدومین ارائه شود و فاز های جدیدی که به بهره برداری می رسد این بیمارستان نمی تواند تقاضا های مردم شریف و کارکنان صنعت را پوشش بدهد به همین علت ضمن تشکر از ریاست شورای و شهر داری کنگان که دست به اقدام زیبای زدند و تعهد کردند که زمینی به وسعت ده هکتار در جوار همین بیمارستان به ارزش ۵۰ میلیارد تومان تقدیم به حوزه سلامت کنند و امیدوار هستیم که عنایت وزیر بهداشت مبنی بر احداث بیمارستان جدید ۲۵۰ تختخوابی در شهرستان کنگان در راستای تقاضا های مردم شریف و نجیب شهرستان و شهرستان های همجوار گام موثری باشد.

یوسفی ادامه داد : قطعا در فضای چنین بیمارستانی می تواند کلینیک های تخصصی ، درمانگاه های تخصصی و سایر موارد مورد استفاده قرار بگیرد .

فرماندار شهرستان کنگان یادآور شد : مطمئنا با توجه به این حجم مراجعات دستور وزیر بهداشت مبنی بر تامین نیروی انسانی و پزشکان متخصصی که در بیمارستان نیاز مند است قطعا مزید امتنان خواهد بود .

وی در پایان گفت : در حوزه شهر سیراف که در میانه فازهای مختلف صنعت وافع شده است و همچنین شهرستان کنگان گام های بلندی برداشته شود و واقعا آنچنان که شایسته قطب درمانی جنوب استان هست به یک قطب بهداشتی درمانی تبدیل بشود .

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=483

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.