تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024

الماسی و وعده ی جهش در ورزش جنوب استان بوشهر

  • کد خبر : 507
  • 15 آذر 1395 - 9:02
الماسی و وعده ی جهش در ورزش جنوب استان بوشهر
نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: برای ورزش جنوب استان چشم‌انداز روشنی می‌بینم و جهش‌های خوبی را شاهد خواهیم‌ بود.

به گزارش امواج نیوز، سکینه الماسی در نشست با جمعی از ورزشکاران شهرستان کنگان با بیان این مطلب گفت: شهرستان کنگان افتخارات زیادی در بخش ورزش دارد و همه‌ی این افتخارات با کمبودهای شدید و‌ محدودیت‌های فراوان به دست آمده است.
وی با اشاره به افتتاح مجتمع ورزشی کنگان توسط وزیر ورزش و جوانان در هفته آتی، امکانات و زیرساخت‌های ورزشی شهر کنگان را مناسب خواند و گفت: از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری تحول بزرگی در حوزه ورزش شهرستان اتفاق افتاده است.
الماسی با تاکید بر اینکه تیم‌های ورزشی برای ادامه‌ی فعالیت نیاز به حمایت مالی دارند خاطرنشان کرد: ورزش قهرمانی بهترین راه برای تشویق مردم به ورزش و باعث بالارفتن روحیه‌ی خودباوری و هویت‌‌یابی جامعه است.
وی با تاکید بر اینکه به عنوان فردی ورزشی که سال‌ها دغدغه ورزشکاران را از نزدیک لمس کرده است ادامه داد: خواسته‌های ورزشکاران ما حداقلی است و در صورت تامین نیازهای آنان شاهد دستاوردهای چشمگیری خواهیم بود.
الماسی با معرفی مشاور امور ورزشی خود برای ارتباط بهتر با ورزشکاران افزود: آقای بی‌باک به منظور شناسایی بهتر ظرفیت‌ها و کمک به رفع انها با شما در ارتباط خواهد بود و ما نیز هر جا که نیاز باشد از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.
در این نشست که معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کنگان نیز حضور داشت، مسئولین هیات‌های ورزشی به بیان مشکلات و ظرفیت‌های ورزشی شهرستان کنگان پرداختند.
نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از خاکنژاد معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کنگان بابت همراهی با ورزشکاران افزود: باید از همه‌ی ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه به منظور حمایت از ورزشکاران استفاده کرد.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=507

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.