تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024

برداشت غیرمجاز موادمعدنی کنگان متوقف شد

  • کد خبر : 524
  • 19 آذر 1395 - 10:07
برداشت غیرمجاز موادمعدنی کنگان متوقف شد
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کنگان استان بوشهر گفت:شرکتی که بدون مجوز و پروانه بهره برداری، اقدام به برداشت غیرمجاز معدن و تخریب عرصه های منابع طبیعی در این شهرستان می کرد از سوی یگان حفاظت این اداره و کسب دستور مرجع قضایی توقیف شد.

به گزارش امواج نیوز؛ علیرضا منصوری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: چندین دستگاه کامیون وماشین آلات این شرکت متخلف پس از توقیف با همکاری نیروی انتظامی به پارکینگ منتقل و بررسی های بیشتر در دست اقدام است.

وی اضافه کرد: تخلف صورت گرفته در سطح ۶۰ هکتار از زمینهای ملی این شهرستان بوده است و تلاش می شود با برخورد قاطع مرجع قضایی دست متخلفان از تصرف زمینهای ملی و دست اندازی به بیت المال کوتاه می شود.

وی ادامه داد: ورود صنایع نفت وگاز به این شهرستان وبالارفتن ارزش زمین، متخلفان و سودجویان را به فکر تصرف غیرقانونی زمینها و برداشت مواد معدنی می کند که یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان کنگان با قاطعیت به این موضوع ورود کرده است.

منصوری تاکید کرد: تخریب و تصرف غیر‌قانونی زمینها تهدیدی جدی است و بشدت با آن برخورد می شودو در این ارتباط تقویت گشت‌های حفاظتی از اقدامات این اداره است.

وی حفاظت از انفال وعرصه های ملی را یک خواست همگانی دانست و از مردم خواست با مشاهده هرگونه موارد مشکوک در زمینه های حفاظت از منابع طبیعی و اراضی ملی مراتب را به ماموران این اداره اطلاع دهند.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=524

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.