تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024

به مناسبت هفته دفاع مقدس: تیم سلامت به روستاهای شهرستان دیّر اعزام شد

  • کد خبر : 55
  • 07 مهر 1395 - 17:21
به مناسبت هفته دفاع مقدس: تیم سلامت به روستاهای شهرستان دیّر اعزام شد
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، تیم سلامت این شبکه به روستاهای بخش آبدان اعزام شد.

به گزارش امواج نیوز، مهندس عادل مقدس در حاشیه اعزام تیم سلامت به روستاهای بخش آبدان با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: دسترسی آسان مردم به خدمات حوزه سلامت و موفقیت کشور در این حوزه مرهون ایثارگری و جان‌فشانی رزمندگان سلحشور در هشت سال دفاع مقدس است که بستر مناسب برای رشد و شکوفایی استعداد جوانان در نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم آوردند.
وی بابیان اینکه یکی از موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ارایه خدمات بهداشتی درمانی در دورترین نقاط کشور است، اظهار کرد: ارایه خدمات سلامت به جامعه، ماموریت اصلی شبکه بهداشت و درمان است و یکی از اهداف این ماموریت دسترسی آسان مردم به خدمات حوزه سلامت است که با ایجاد مراکز جامع سلامت، خانه‌های بهداشت و پایگاه‌های سلامت دسترسی مردم به این خدمات تسهیل شده است.
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر اضافه کرد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر هرساله با اعزام پزشکان و کادر بهداشتی و درمانی به روستاها و مناطق فاقد خانه بهداشت و ویزیت رایگان اهالی آن مناطق ضمن درمان و پیگیری امورات بهداشتی درمانی مردم باعث رضایتمندی آنان شده است که هدف اصلی این شبکه است.
مهندس عادل مقدس با اشاره به اعزام تیم سلامت به روستاهای بخش آبدان گفت: این دومین مرحله از اعزام تیم سلامت به روستاهای بخش آبدان است که طی شش‌ماهه اخیر اتفاق افتاده است.
وی ضمن تقدیر از سپاه شهرستان دیّر در همکاری برای اعزام تیم سلامت به مناطق روستایی افزود: تیم سلامت متشکل از پزشک، ماما و کارشناس بهداشت به همراه وسایل و تجهیزات پزشکی موردنیاز به روستاهای ملگه و کنارترشان برای ارائه خدمات بهتر به مردم این منطقه اعزام‌شده‌اند.
مهندس مقدس به خدمات تیم سلامت اشاره و تصریح کرد: خدماتی که در این اعزام ارائه می‌شود ‏شامل ویزیت رایگان پزشک و ماما، ارائه دارو به‌صورت رایگان و آموزش سلامت به اهالی منطقه است‎.‎
وی با اشاره به جمعیت روستاهای ملگه و کنارترشان اضافه کرد: تعداد ۷۲ خانوار با جمعیت ۳۳۸ نفر در روستاهای ملگه و کنارترشان ساکن هستند.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=55

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.