تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024

ارسال پارازیت ها را تمام کنید

  • کد خبر : 562
  • 30 آذر 1395 - 13:59
ارسال پارازیت ها را تمام کنید
محمودی امام جمعه کنگان گفت: باتوجه به گذشت مدت زمان دوره سرپرستی شهرداری کنگان اعضای شورای اسلامی وضعیت شهردار مرکز این شهرستان را تعیین تکلیف کند.

به گزارش امواج نیوز؛ طی هفته های اخیر پیام هایی از شهروندان استان به رسانه ها می رسد یا در فضای مجازی منتشر می شود که نسبت به اختلال در دریافت شبکه های وطنی از طریق گیرنده های ماهواره ای یا دیجیتالی گلایه مند هستند و عنوان می کنند که پارازیت ها دلیل این اتفاق می باشد.

حجت الاسلام محمودی روز دوشنبه در شورای اداری شهرستان کنگان تصریح کرد: پارازیت ها این بار نه تنها شبکه های استانی بلکه شبکه های سراسری را از مردم گرفته به گونه ای که مردم حتی از دیدن برنامه ها و اخبار کشور نیز محروم شده اند.

وی از متولیان امر خواست که ضمن رفع این مشکل چاره ای اساسی برای آن بیاندیشند و افزود: این مسئله مردم را به سمت ماهواره ها سوق خواهد داد.

امام جمعه کنگان در بخش دیگری از این جلسه خواستار تعیین تکلیف شهردار کنگان شد و گفت: باتوجه به گذشت مدت زمان دوره سرپرستی شهرداری، اعضای شورای اسلامی وضعیت شهردار مرکز این شهرستان را تعیین تکلیف کند.

به نوشته ثلاث،وی گفت: تلاش های سرپرست شهرداری کنگان قابل تقدیر است اما مسئله بلاتکلیفی تعیین شهردار نیز موضوعی است که باید در مورد آن تصمیم گیری شود و هرچه زودتر با انتخاب و انتصاب شهرداری قوی، این مسئوله پایان پذیرد.

محمودی با تقدیر از روسای دانشگاه علوم پزشکی، بیمارستان امام خمینی (ره) و شبکه بهداشت و درمان در جذب و اضافه کردن چندین متخصص از جمله سونوگراف زن به مجموعه درمانی شهرستان گفت: یکی از نگرانی های مردم کمبود پزشک عمومی در شیفت شب است که انتظار می رود با تدبیر مناسب این دغدغه بحق مردم نیز حل شود.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=562

ثبت دیدگاه

  1. بازم ممنون از شما که اینو گفتید ما که هیچ شبکه ای نداریم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.