تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024

راه‌اندازی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در کنگان

  • کد خبر : 578
  • 30 دی 1395 - 12:55
راه‌اندازی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در کنگان
معاون پارلمانی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور گفت: در راستای تربیت نیروهای دارای مهارت دانشگاه فنی و حرفه‌ای در شهرستان کنگان راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش امواج نیوز به نقل از فارس؛  سید محمد میر دامادی امروز در جمع مدیران شهرستان کنگان اظهار داشت: کسب مهارت یکی از نیازهای امروز افراد بیکار جامعه است که در این راستا دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای در سطح کشور نقش ویژه ای دارند.

وی افزود: یکی از مسائلی که در زمینه آموزش مهارت حائز اهمیت است، بحث نیاز سنجی و آموزش در راستای نیاز جامعه است.

معاون پارلمانی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور عنوان کرد: بالغ بر ۸۰ درصد از دانش آموختگان دانشگاه های فنی و حرفه ای جذب بازار کار و برخی نیز خود کارآفرین شدند.

میر دامادی بیان کرد: در شهرستان کنگان استان بوشهر با وجود شرکت‌های مختلف صنعتی نیاز راه اندازی یک دانشگاه فنی و حرفه ای برای مهارت آموزی به نیروهای بومی حس می شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه فنی و حرفه ای بزودی در کنگان راه اندازی خواهد شد خاطرنشان کرد: امیدواریم با راه اندازی این دانشگاه و تربیت نیروهای دارای مهارت گام خوبی را در راستای کاهش بیکاری در این استان برداریم.

معاون پارلمانی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور افزود: دانشگاه فنی و حرفه ای در سطح کشور یکی از مراکز اثر گذار در بحث تحقق اقتصاد مقاومتی است.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=578

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.