تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024

نبود پزشکی قانونی مشکل ساز شده است

  • کد خبر : 596
  • 07 بهمن 1395 - 12:45
نبود پزشکی قانونی مشکل ساز شده است
امام جمعه کنگان گفت: شهرستان کنگان با بیش از 110 هزار نفر جمعیت فاقد پزشکی قانونی است که این شرایط مشکلات عدیده و فراوانی برای مردم ایجاد کرده است.

به گزاش امواج نیوز؛ حجت‌السلام محمود محمودی بعد از ظهر امروز در شورای اداری شهرستان کنگان اظهار داشت: شهرستان کنگان با بیش از ۱۱۰ هزار نفر جمعیت، فاقد پزشکی قانونی است که این شرایط مشکلات عدیده و فراوانی برای مردم ایجاد و آنها را به دردسر انداخته است.

وی اضافه کرد: این شرایط سبب شده که مردم برای پیگیری مشکلات خود به شهرستان پارسیان در استان هرمزگان مراجعه کنند که چندان زیبنده برای استان بوشهر نیست.

امام جمعه کنگان تصریح کرد: هر چند کمبود پزشک قانونی یکی از معضلات سازمان پزشکی قانونی در سطح کشور است اما مردم کنگان انتظار دارند که هر چه سریع‌تر مشکل نبود پزشک قانونی این شهرستان حل شود.

وی با ناگوار خواندن حادثه ساختمان پلاسکو در تهران و تسلیت این حادثه ناراحت‌کننده عنوان کرد: یکی از معضلات گسترده شهرها و روستاهای ایران از جمله شهرستان کنگان وجود بافت‌های فرسوده و فاقد ایمنی مناسب است که با توجه به خسارات جانی و مالی که می‌تواند با هر حادثه ای ایجاد شود، ضروری است که فکری اساسی به حال آن شود.

محمودی بیان کرد: نباید دست روی دست بگذاریم و منتظر باشیم تا حادثه‌ای رخ دهد و عده‌ای از بین بروند و آن زمان بخواهیم فکری بکنیم بلکه از همین امروز باید کار شناسایی ساختمانی‌هایی با بناهای در معرض تهدید را آغاز و عملیات‌های خاص مقاوم‌سازی را انجام دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلابی باید به شکل مناسبی با همه وجود ضمن آذین‌بندی شهر در، برگزاری باشکوه مراسم‌های ویژه دهه انقلاب اسلامی حضوری فعال و تاثیرگذار داشته باشند.

امام جمعه کنگان درباره برگزاری کنسرت‌های مجوزدار در سطح شهرستان کنگان اظهار داشت: دست‌اندرکاران برگزاری کنسرت‌های مجوزدار، باید به گونه‌ای فضا را مدیریت کنند که امنیت مردم به خطر نیافتد و شبهه‌های شرعی نیز ایجاد نکند.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=596

نوشته های مشابه

02اردیبهشت
اینجا مرغ همسایه غاز هست
پتروشیمی ها برای بوشهر ندار، برای پایتخت دارا !

اینجا مرغ همسایه غاز هست

02اردیبهشت
ماجراجویی عجیب همسر سابق مهدی قایدی!

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.