تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024

۱۹۴ میلیارد ریال طرح عمرانی در شهرستان عسلویه افتتاح می‌شود

  • کد خبر : 608
  • 10 بهمن 1395 - 12:33
۱۹۴ میلیارد ریال طرح عمرانی در شهرستان عسلویه افتتاح می‌شود
فرماندار عسلویه گفت:‌‌‌‌‌‌‌ همزمان با ایام الله دهه فجر ۱۹ پروژه عمرانی در شهرستان عسلویه با سرمایه‌گذاری ۱۹۴ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

به گزارش امواج نیوز از بوشهر، عبدالله نادری صبح امروز در جمع خبرنگاران در عسلویه با گرامیداشت ایام الله دهه فجر این دهه را فرصتی مناسب برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت : برای برگزاری مراسم این ایام با مشارکت همه جانبه مردم برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه در برگزاری مراسم ایام الله دهه فجر همه  قشرهای مردم حضوری فعال دارند خاطرنشان کرد : در ایام الله دهه فجر برنامه‌های مختلف فرهنگی ، سیاسی ، اجتماعی ، ورزشی ، هنری و در دیگر عرصه ها مراسم ویژه‌ای در شهرستان عسلویه برگزار می‌شود.

فرماندار عسلویه از افتتاح ۱۸ طرح عمرانی در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد : در این ایام طرح های مختلف عمران شهری ، عمران روستایی، ورزشی ، برق رسانی ، فرهنگی و کتابخانه‌ای افتتاح می‌شود.

نادری با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر ۲۴ ایستگاه پست برق هوایی در شهرستان عسلویه به بهره‌برداری می‌رسد افزود : برای اجرای این ۲۴ پست برق ۴۸ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای ۱۸ طرح عمرانی قابل افتتاح در ایام الله دهه فجر ۱۹۴ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده تاکید کرد : از این میزان اعتبار ۸۰ میلیارد ریال آن توسط خیران و بخش خصوصی تامین شده است.

فرماندار عسلویه از تخصیص اعتبار سفر رهبر معظم انقلاب برای اجرای طرح‌های یاد شده خبر داد و گفت : بیش از ۱۴ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی و زیر بنایی در شهرستان عسلویه از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب تخصیص یافته است.

نادری، ارزش افزوده یکی دیگر از محل‌های اعتبارات تخصیصی برای عمران شهری و روستایی خبر داد و گفت : از طرح‌های قابل افتتاح در شهرستان عسلویه بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال آن از محل اعتبارات عوارض آلایندگی و ارزش افزوده تامین شده است.

وی افتتاح بلوار ورودی شهر عسلویه ، پارک مادر ، بازارچه ماهی و میگو ، ساماندهی بازار روز و آسفالت کوچه و معابر شهر عسلویه را از طرح‌های قابل افتتاح در ایام الله دهه فجر دانست و افزود : در این ایام پل کنارخیمه ، محور چاه مبارک به کنارخیمه ، آسفالت کوچه و معابر روستاها ، اداره پست ، کتابخانه شهر نخل تقی ، دیوار حفاظتی روستایی ، دار القرآن ، زمین چمن بانوان روستایی بندو و روشنایی بلوار در شهرستان عسلویه افتتاح می‌شود.

فرماندار عسلویه از ساخت پارک سد روستای بستانو خبر داد و گفت : در این ایام با مشارکت پتروشیمی پارس با سرمایه‌گذاری۲۰ میلیارد ریال عملیات اجرایی پارک سد روستای بستانو آغاز می‌شود.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=608

نوشته های مشابه

02اردیبهشت
اینجا مرغ همسایه غاز هست
پتروشیمی ها برای بوشهر ندار، برای پایتخت دارا !

اینجا مرغ همسایه غاز هست

02اردیبهشت
ماجراجویی عجیب همسر سابق مهدی قایدی!

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.