تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024

سامانه بارشی از استان خارج می‌شود

  • کد خبر : 611
  • 10 بهمن 1395 - 12:39
سامانه بارشی از استان خارج می‌شود
کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از کاهش محسوس دمای هوای استان در روزهای آینده خبر داد و گفت: از امروز به تدریج سامانه بارشی از استان بوشهر خارج می‌شود.

به گزارش امواج نیوز، پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده خروج تدریجی سامانه بارشی از اواخر وقت امروز است.

وی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود از بامداد فردا همزمان با خروج سامانه از استان، وزش باد با جهت شمال غربی آغاز شود و با توجه به تداوم وزش باد، روزهای یکشنبه و دوشنبه خلیج فارس متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: با نفوذ توده هوای سرد به استان طی روزهای آینده به‌ویژه در اواخر هفته دمای هوا به طور محسوسی کاهش می‌یابد.

وی افزود: آسمان استان طی ۲۴ ساعت آینده نیمه ابری تا تمام ابری در برخی نقاط همراه با بارش پراکنده باران گاهی رعد و برق همراه است و فردا کاهش ابر همراه با وزش باد و در برخی نقاط پدیده مه پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی بیان کرد: جهت باد جنوب شرقی تا شمال شرقی با سرعت هشت تا ۳۲ کیلومتر در ساعت و به صورت لحظه‌ای تا ۴۴ کیلومتر در ساعت و فردا شمال غربی با سرعت ۱۶ تا ۴۰ کیلومتر در ساعت است.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: ارتفاع موج نیز بین ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر گاهی تا ۱۵۰ سانتیمتر و از فردا در سواحل شمالی و مرکزی استان ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر است.

وی گفت: فردا زمان جزر اول دریا ساعت سه و ۵۵ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۱۰ و ۱۳ دقیقه، جزر دوم ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه و مد دوم در ساعت ۲۱ و شش دقیقه خواهد بود.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=611

نوشته های مشابه

02اردیبهشت
اینجا مرغ همسایه غاز هست
پتروشیمی ها برای بوشهر ندار، برای پایتخت دارا !

اینجا مرغ همسایه غاز هست

02اردیبهشت
ماجراجویی عجیب همسر سابق مهدی قایدی!

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.