تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024

مردم گلایه مند ناکارامدی شوراها از دولت نباشند

  • کد خبر : 613
  • 14 بهمن 1395 - 12:00
مردم گلایه مند ناکارامدی شوراها از دولت نباشند
استاندار بوشهرگفت: مردم گلایه ناکارآمدی و خطاهای شوراها را از دولت نکنند زیرا دولت در این زمینه دخالتی ندارد و این خود مردم هستند که با انتخاب افراد سرنوشت خود را رقم می زنند.

به گزارش امواج نیوز، مصطفی سالاری روز پنجشنبه در نشست هم اندیشی اشتغال و توسعه روستایی شهرستان کنگان افزود: خارج از مسائل سیاسی مردم در انتخابات شوراهای اسلامی به افراد کارآمد و متخصص رای دهند.
وی یادآورشد:بخش قابل توجهی از کارهای شهرداری منوط به تصمیمات شوراهاست .
استاندار بوشهر افزود:با جدیت بدنبال اخذ مجوز برای احداث اسکله تجاری کنگان بعنوان یکی از مطالبات بحق مردم هستیم.
وی ادامه داد:باتوجه به سابقه دیرینه مردم شهرستان ساحلی کنگان به امر دریانوردی احداث اسکله تجاری بستر ساز رونق اقتصادی و اشتغال پایدار است.
سالاری یادآورشد:بیکاری جوانان بویژه جوانان روستاهای مجاور صنعت پذیرفتنی نیست که رفع این مشکل نیازمند پیگیری دهیاران است.
استاندار بوشهر اضافه کرد: بدنبال قانونمند کردن اشتغال پایدار نیروهای بومی در شرکت های بهره بردار هستیم و اقدامات خوبی برای تحقق این مهم تا کنون انجام شده است.
سالاری به کارایی کم ادارات کار ، رفاه و امور اجتماعی در شهرهای صنعتی بدلیل فعالیت اداره های اشتغال زیر مجموعه صنعت مثل اشتغال منطقه ویژه اشاره کرد و گفت: پیشنهاد مکتوبی به وزیر کار داده ایم تا در صورت توافق اختیارات خود در این حوزه را به مدیران کل در استان بدهد که اگر چنین شود بخشی از مشکلات مرتفع خواهد شد.
استاندار بوشهر افزود: در چند ماه گذشته حدود ۳۰۰ جوان کنگانی در مجموعه صنعت جذب شده اند.
وی یادآورشد: بدنبال راه اندازی دانشکده فنی و حرفه ای در کنگان هستیم که اگر این مهم محقق شود در آینده نیروی بیکاری نخواهیم داشت.
سالاری اضافه کرد: : فاز نخست احداث دهکده گردشگری ۲۰۰ هکتاری مرجان کنگان بعنوان بزرگترین دهکده گردشگری جنوب کشور در ۱۲هتکار در حال اجراست.
استاندار بوشهر گفت: با بهره برداری از این مجموعه بزرگ گردشگری ضمن ‌رونق کنگان و شهرهای تابعه تحولی در حوزه اشتغالزایی نیز انجام خواهد شد.
سالاری افزود: جاده وفاق نیز به مناقصه رفته که اجرای این پروژه نیز می تواند بستر توسعه کنگان و دیر و شهرهای بنک و بردستان را بیش از پیش فراهم کند.
استاندار بوشهر اجرای پست برق کنگان ، توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) ، راه اندازی درمانگاه تخصصی کوثر ، تقویت زیرساخت های ورزشی کنگان و عمران شهری و روستایی را از جمله خدمات دولت در شهرستان کنگان در چند سال اخیر عنوان کرد.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=613

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.