تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024

۱۴دستگاه آمبولانس جدید به اورژانس بوشهر پیوست

  • کد خبر : 649
  • 19 بهمن 1395 - 12:27
۱۴دستگاه آمبولانس جدید به اورژانس بوشهر پیوست
همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر روز دوشنبه در آیینی ۱۴ دستگاه آمبولانس جدید به ناوگان اورژانس در استان بوشهر افزوده شد.

به گزارش امواج نیوز از بوشهر، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان بوشهر گفت: از این شمار ۱۲ دستگاه آمبولانس مدل ۳۱۵دیزلی و ۲ دستگاه ۳۱۴بنزینی است.
وی اضافه کرد: برای خرید و تجهیز هر دستگاه از این آمبولانس ها سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت متمرکز پرداخت کرده است.
دادجو گفت: از این شمار چهاردستگاه آمبولانس به شهرستان بوشهر، ۲ دستگاه دشتستان و شهرستانهای تنگستان، دیلم، دشتی، دیر، کنگان، عسلویه، گناوه و جم هر کدام یک دستگاه تحویل می شود.
دادجو با بیان اینکه تعدادی از این آمبولانس ها جایگزین آمبولانس های مستهلک فرسوده می شود اظهار کرد: با توجه به اینکه قرار است تا پایان برنامه پنجم توسعه ۱۰ پایگاه امدادی جدید به استان بوشهر افزوده شود که باید متناسب با این پایگاهها آمبولانس برای استان تامین شود.
وی یادآور شد: در زمان حاضر یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه آمبولانس تویوتا مجهز به آی سی یو و ۷۶ دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر شامل ۵۶ دستگاه آمبولانس ۳۱۵بنزینی و ۲۰ دستگاه آمبولانس ۳۱۵دیزلی ناوگان اورزانس بوشهر را تشکیل می دهند.
دادجو گفت: این آمبولانس ها در ۱۱ پایگاه شهری، ۳۳ پایگاه جاده ای و یک پایگاه هوایی در استان بوشهر مشغول به خدمات رسانی هستند.
وی بیان کرد: قرار است هشت دستگاه آمبولانس دیگر نیز تا آخر سال وارد استان بوشهر شود که با واگذاری آنها نیاز استان در این زمینه تامین می شود./ایرنا

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=649

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.