تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024

تایید اشتباهات داوری به ضرر تیم پارس جنوبی

  • کد خبر : 729
  • 24 بهمن 1395 - 11:09
تایید اشتباهات داوری به ضرر تیم پارس جنوبی
تیم پارس جنوبی جم با 40 امتیاز تیم سوم جدول رده بندی رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور به حساب می آید و طبیعتا در کنار سپیدرود و ملوان یکی از بخت های صعود به لیگ برتر است.

به گزارش خبرنگار ورزشی امواج نیوز،  این تیم در هفته های اخیر از داوری های برخی از بازی های گله مند بود و شکایت خود  تقدیم کمیته داوران کرد.
بهرام رضاییان – مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی جم در این باره می گوید:« در بازی با ملوان پنالتی که به سود تیم حریف گرفته شد پنالتی نبود و در بازی با با مس کرمان توپی به سود تیم مس کرمان گل اعلام شد که از خط دروازه عبور نکرده بود. اعتراضات ما تقدیم کمیته داوران شد و آنها ضمن پذیرش اشتباهات داوری از ما عذر خواهی کردند. به هر صورت امیدواریم در هفته های باقی مانده اشتباهات داوری کمتر و کمتر شود و نه فقط ما بلکه هیچ تیمی از اشتباهات داوری متضرر نشوند و اگر اشتباهی هم رخ می دهد سهوی باشد.»
مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی در مورد صعود احتمالی این تیم به لیگ برتر گفت:« با وجود اینکه تیم اولین فصل حضور خود را در لیگ برتر سپری می کند ظرفیت حضور در لیگ برتر را دارد. ما در شهر جم یک استادیوم خوب برای میزبانی داریم و اگر به لیگ برتر صعود کنیم حتما پیش بینی هایی  لازم را برای ایجاد امکانات سخت افزاری خواهیم داشت تا برای میزبانی در شهر جم با مشکل روبرو نشویم.»

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=729

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.