تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024

تعیین اعضای نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی توسط نمایندگان مجلس به دور از سهل انگاری باشد

  • کد خبر : 758
  • 07 اسفند 1395 - 15:14
تعیین اعضای نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی توسط نمایندگان مجلس به دور از سهل انگاری باشد
حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی با اشاره به نزدیک شدن ایام انتخابات و تعیین اعضای نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خطاب به نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی اظهار نمود: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با حساسیت و دقت لازم افرادی را بعنوان نظارت تعیین کنند تا اجازه ورود افراد ناباب به شوراها را ندهند.

به گزارش امواج نیوز،  حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی با اشاره به نزدیک شدن ایام انتخابات و تعیین اعضای نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خطاب به نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی اظهار نمود: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با حساسیت و دقت لازم افرادی را بعنوان نظارت تعیین کنند تا اجازه ورود افراد ناباب به شوراها را ندهند.

وی افزود: اگر در این زمینه سهل انگاری شود و خدایی ناکرده افرادی که از نظر تقوا و دینداری و امانتداری و دست پاکی ضعیف و مسئله دار باشند ، هم اعضای نظارت و هم نمایندگان بایستی در برابر مردم و در دادگاه عدل الهی پاسخگو باشند.

خطیب جمعه با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) گفت:ئ ایام فاطمیه باید عاشورایی برگزار شود.

محمودی عنوان نمود: مراسم عزاداری و پیاده روی عزاداران فاطمی باید با عظمت هرچه تمام برگزار شود.

خطیب جمعه در فراز دیگر با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص سیل زدگان و مسئله ریزگردها در جنوب کشور بویژه خوزستان بیان نمود: به فرموده معظم له مسئولان موظف به رسیدگی به مشکلات و چاره اندیشی برای حل مشکلات مردم خوزستان و دیگر مناطق کشورند.

وی به فرمایشات رهبری در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین اشاره و عنوان نمود: به تعبیر امام المسلمین کمرنگ شدن حمایت از آرمان مقدس آزادی قدس شریف مهمترین هدف فتنه ها و جنگ های داخلی تحمیلی در منطقه است.

محمودی خاطر نشان ساخت: مقاومت تنها راه نجات فلسطین و پیروزی جبهه مقاومت اسلامی در برابر دشمنان است.

امام جمعه در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم یادواره شهدای شهر بنک ، سیراف و کنگان در روزهای آینده و تجلیل و تقدیر از همه دست اندرکاران یادواره شهدا گفت: برگزاری یادواره شهدا تداوم زنده نگه داشتن قیام سرخ حسینی و تقویت روحیه جهاد و ایثار در جامعه است.

وی یادآور شد: مهمتر از برگزاری یادواره شهدای ، برگزاری باشکوه مجالس ائمه اهلبیت علیهم السلام است که این نیز آرمان و سیره شهدا بود.

محمودی به تغییرات اخیر در ساختار مدیریتی شهرستان ، با تقدیر از خدمات مسئولین سابق بویژه معاون عمرانی فرماندار و آرزوی توفیق برای مسئولین جدید اظهار امیدواری کرد: مسئولین منصوب شده با جدیت و تلاش مضاعف و شناسایی خلاء ها به حل مشکلات مردم اهتمام ورزند.

تجلیل از فقیه مجاهد آیت الله فاضل لنکرانی (ره) ، گرامیداشت روز امور تربیتی و تربیت اسلامی ، گرامیداشت روز بنیاد مستضعفان و تقدیر از تلاش های نماینده سابق مردم در مجلس شورای اسلامی در واگذاری اسناد زمین های مردم به آنها و انتقاد از اظهارات سخیف رییس جمهور آمریکا و اقدامات جنایت کارانه صهیونیست ها و آل سعود از دیگر مباحث مطرح شده در خطبه دوم بود.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=758

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.