تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024

دستگیری سارق خودرو کمتر از ۱۰ ساعت

  • کد خبر : 769
  • 09 اسفند 1395 - 15:00
دستگیری سارق خودرو کمتر از ۱۰ ساعت
فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: سارق خودرویی که یک دستگاه پراید را در شهر کنگان به سرقت برده بود کمتر از 10 ساعت با تلاش ماموران پلیس دستگیر شد.

به گزارش امواج نیوز، سرهنگ رهام رضایی گفت: ساعت پنج صبح دیروز یکشنبه یکی از شهروندان با تماس تلفنی به مرکز فوریت های پلیس اعلام کرد: سواری پراید وی در پارکینگ محل کارش به سرقت رفته است.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در همین راستا کلیه ورودی و خروجی های شهرستان با استقرار ایستگاه های بازرسی موقت کنترل و مشخصات خودرو به کلیه واحدهای انتظامی ابلاغ شد.

وی افزود: در نهایت گشت های انتظامی خودروی ذکر شده را حین خروج از شهر شناسایی، توقیف و سارق را دستگیر کردند.

سرهنگ رضایی عنوان کرد: سارق بعد از دستگیری و انتقال به مرکز پلیس، در تحقیقات فنی و تخصصی کارآگاهان، علاوه بر سرقت خودروی پراید، به سه فقره سرقت دیگر نیز اعتراف کرد.

این مقام مسئول گفت: حسب دستور مرجع قضایی خودرو با احراز هویت تحویل مالک شد و متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از مالکان وسایل نقلیه خواست خودروهای خود را مجهز به سیستم ضد سرقت و قفل کلاج و فرمان کرده و هرگونه حرکات افراد مشکوک را با استفاده از سامانه ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیس گزارش کنند.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=769

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.