تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024

ایرانجوان کنگان و شاهین بوشهر قهرمان مسابقات فوتبال مناطق ۶ و ۷ کشور شدند

  • کد خبر : 807
  • 23 اسفند 1395 - 13:16
ایرانجوان کنگان و شاهین بوشهر قهرمان مسابقات فوتبال مناطق ۶ و ۷ کشور شدند
رئیس هیات فوتبال استان بوشهر یرانجوان کنگان و شاهین شهرداری بوشهر قهرمان مسابقات فوتبال لیگ نونهالان در مناطق 6 و 7 کشور شدند.

به گزارش امواج نیوز، محمد نجفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: مسابقات منطقه۷ با حضور ۶ تیم سپاهان عالی شهر، شاهین شهرداری بوشهر، صبا یاسوج، نیروی اندیمشک، پتوی لاله اصفهان و شاهین شهرداری بوشهر به مدت ۶ روز به میزبانی سپاهان عالی شهر برگزار شد.
افزود: در پایان این مسابقات شاهین شهرداری بوشهربا ۱۳ امتیاز به عنوان قهرمان رسید و تیم صبا یاسوج نیز با هشت امتیاز نایب قهرمان شد و این دو تیم به مرحله دوم مسابقات نونهالان کشور راه پیدا کردند.
وی یادآور شد: در این مسابقات شاهین شهرداری با ۱۲ گل زده و یک گل خورده بهترین خط حمله و دفاع را به خود اختصاص داد.
نجفیی یادآور شد: مسابقات منطقه ۶ نیز با حضور تیم های پارس برازجان، فجر بندر امام، ایران جوان کنگان، پارسا مهر ممسنی استان فارس، رویای افلاک لرستان به میزبانی کنگان برگزار شد.
رئیس هیات فوتبال استان بوشهر یادآور شد: در این گروه نیز تیم ایرانجوان کنگان و پارس برازجان به ترتیب با ۱۲ و هفت امتیاز به مرحله دوم لیگ نونهالان راه یافتند.
وی گفت: تیم ها در مرحله دوم در ۲ گروه چهار تیمی با هم رقابت می کنند و با راهیابی ۲ تیم برتر هر گروه مرحله نهایی با حضور هشت تیم برگزار می شود.
نجفی اظهار داشت: زمان برگزاری بازی های مرحله دوم لیگ نونهالان کشور برای راهیابی به لیگ برتر اردیبهشت ماه سال آینده است که میزبان آن بزودی مشخص می شود.
وی افزود: چهار تیم برتر مرحله پایانی جواز صعود به لیگ برتر نونهالان فوتبال کشور را کسب خواهند کرد. / ایرنا

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=807

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.