تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024

خسارت طوفان در عسلویه/ مسدود شدن راه‌ها و قطع برق

  • کد خبر : 829
  • 30 اسفند 1395 - 10:50
خسارت طوفان در عسلویه/ مسدود شدن راه‌ها و قطع برق
فرماندار شهرستان عسلویه گفت: طوفان در شهرستان عسلویه خسارت‌هایی را بر جای گذاشت که هم اکنون در حال رفع این مشکلات هستیم.

به گزارش امواج نیوز از عسلویه، عبدالله نادری در گفت‌وگو با خبرنگار ما با تشریح بخشی از حوادث طوفان شب گذشته اظهار داشت: جاده ارتباطی عسلویه به روستاهای منطقه نایبند که به دلیل تخریب بخشی از مسیر مسدود شده بود با تلاش راهداری بازگشایی شد و رفت و آمد در آن جریان دارد.

وی اضافه کرد: تعداد ۲۰ شناور در اسکله عسلویه و ۱۵ شناور در اسکله نخل تقی به دلیل شدت طوفان از حوضچه و بندرگاه جدا شده بودند که با همکاری دریابانی و عوامل مدیریت بحران و با همکاری سازمان منطقه ویژه سالم به حوضچه برگردانده شد.

فرماندار شهرستان عسلویه خاطرنشان کرد: یک مورد مفقودی جوانی از شهر نخل تقی در دریا  گزارش شده بود که آن هم خوشبختانه سالم پیدا شد.

وی به خسارت وارده به شبکه برق اشاره کرد و افزود: بیش از ۱۵ دکل فشار متوسط برق شکسته و در حاضر در دست ترمیم است و هم‌اکنون برق بیشتر مناطق وصل شده است.

نادری بیان کرد: ابنیه ساختمانی برخی ادارات از جمله دیوار فرمانداری  و نیز برخی ابنیه شهروندان ماننند دیوارها و پارکینگ‌ها نیز تخریب شده است.

وی از بارش ۲۰ میلیمتری شب گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: بارش باران کماکان ادامه دارد. مدیران دستگاه‌های اجرایی و عوامل مدیریت بحران به صورت آماده باش در منطقه حضور دارند و آماده خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان هستند./ مهر

 

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=829

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.