تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024

اولین همایش سرمایه گذاری و مشارکت اقتصادی در کنگان

  • کد خبر : 859
  • 07 خرداد 1396 - 19:39
اولین همایش سرمایه گذاری و مشارکت اقتصادی در کنگان
اولین همایش سرمایه گذاری و مشارکت اقتصادی در طرح های اقتصادی روز یکشنبه در بندر کنگان برگزار شد.

به گزارش امواج نیوز ، شهردار بندر کنگان در این همایش گفت: هدف از برگزاری این گردهمایی استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران شهر کنگان و واگذاری کارها به مردم است.
اکبر پاریابی با اشاره به ترسیم افق ۱۴۰۴ بندر کنگان افزود: در افق ۱۴۰۴ بندر کنگان یکی از شهرهای ایده آل استان و کشور خواهد بود.
شهردار کنگان با اشاره به موقعیت های خاص این شهر و ظرفیت های های سرمایه گذاری در این شهر بندری اظهار کرد: یکی از مهمترین و بهترین موقعیت های سرمایه گذاری در این شهر احداث دهکده گردشگری است.
وی اضافه کرد: با احداث بزرگترین دهکده گردشگری استان و کشور در ساحل کنگان، تحولی عظیم در حوزه گردشگری، جذب توریست، سرمایه گذاری و اشتغال صورت خواهد گرفت.
پاریابی در بخش دیگر به برخی اقدامات شهرداری و شورای اسلامی شهر در چند سال اخیر اشاره کرد و ادامه داد: شهرداری و شورای اسلامی شهر در توسعه شهری کنگان نقشی بی بدیل داشته است.
وی احیاء بلوار وفاق، احداث بلوار امام حسین (ع)، بلوار خلیج فارس به طول هشت کیلومتر، مشارکت در احداث کمربندی، کمک به توسعه درمان بویژه بیمارستان، احداث و توسعه مراکز علمی و آموزشی و دینی را از جمله اقدامات مهم شهرداری بیان کرد.
پاریابی به مطالعه و طراحی اسکله بندر کنگان اشاره کرد و گفت: احداث اسکله تجاری بندر کنگان یکی از خواسته های بحق و آمال و آرزوی مردم است که امیدواریم با حمایت و تدبیر مسئولان بویژه دولت دوازدهم این خواسته محقق شود.
در این همایش که جمعی از سرمایه گذاران شهر کنگان حضور داشتند ظرفیت های سرمایه گذاری شهرداری کنگان در این شهر توسط کارشناسان سرمایه گذاری و اقتصاد شهری ارائه شد.
شهر کنگان در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است و از لحاظ توسعه و سرمایه گذاری دارای ظرفیت های خوبی است.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=859

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.