تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024

رها سازی یک بُهله شاه بوف در کنگان

  • کد خبر : 913
  • 27 خرداد 1396 - 19:42
رها سازی یک بُهله شاه بوف در کنگان
یک بهله شاه بوف که دچار آسیب شده بود، پس از تیمارداری در طبیعت کنگان رها شد.

به گزارش امواج نیوز، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: دوست‌داران محیط زیست یک بُهله شاه بوف را که از ناحیه نوک بال دچار شکستگی جزیی شده بود، به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کنگان تحویل دادند.

حسین دلشب افزود: این پرنده پس از معاینه و مراقبت به دامان طبیعت بازگردانده شد.

وی همچنین ادامه داد: در هفته محیط زیست چهار قطعه کبک وحشی نیز که غیر مجاز نگهداری می‌شدند، در زیستگاهشان در شهرستان کنگان رها شدند تا طعم زندگی بدون اسارت را بچشند.

کنگان در ۲۲۰ کیلومتری جنوب بوشهر قرار دارد.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=913

ثبت دیدگاه

  1. دو نوع زمین خوار در کشور ایران وجود دارد ۱- یکی شخص یا اشخاصی که نتواند یا نتوانند به موقع و به اندازه رشوه خود را به کارکنان (الف – اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان … ب – اداره اجازه برداشت آب از زیر زمین در شهرستان … پ – اداره واگذاری زمین برای توسعه کشاورزی در شهرستان … ت – اداره ثبت اسناد املاک در شهرستان … بپردازد یا بپردازند ۲- یکی شخص یا اشخاصی که نتواند یا نتوانند به موقع و به اندازه رشوه خود را به الف – اداره شهرسازی شهرستان … ب – اداره روستا سازی شهرستان … پ – اداره ثبت اسناد املاک شهرستان …بپردازد یا بپردازند این شخص یا اشخاص از طرف مراجع مربوطه به عنوان زمین خوار به اداره دادگستری شهرستان … معرفی می شوند تا درس عبرتی شوند برای ملت ایران لطفا تهمت و افترا را بهانه نکنید و وافعیت موجود در کشور را منتشر کنید.

  2. اینجانب از علاقه مندان احداث کانال سراسری برای کشتی رانی از دریای عمان یا خلیج فارس در جنوب کشور ایران تا دریاچه بزرگ خزر در شمال کشور ایران هستم. این پروژه خیلی بزرگی برای کشوربزرگ ایران است که بعد از حدود چهل سال مسئولین جمهوری اسلامی ایران به بزرگی این پروژه رشد نکرده اند و تا زمانی که مسئولین کشور ایران به جای شروع این کار بزرگ به فکرغارت کشور ایران باشند این طرح انجام نخواهد پذیرفت.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.