تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024

ساعت و مسیر حرکت راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان کنگان

  • کد خبر : 922
  • 30 خرداد 1396 - 19:10
ساعت و مسیر حرکت راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان کنگان
خاکنژاد معاون سیاسی و امور اجتماعی فرماندار ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی روزه داران در جلسه ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس گفت: امیدوارم که راهپیمایی روز جهانی قدس که وظیفه ملی، دینی و جهانی است با شکوه و عظمت تمام برگزار شود.

به گزارش امواج نیوز، خاکنژاد معاون سیاسی و امور اجتماعی فرماندار ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی روزه داران در جلسه ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس گفت: امیدوارم که راهپیمایی روز جهانی قدس که وظیفه ملی، دینی و جهانی است با شکوه و عظمت تمام برگزار شود.

وی افزود: همه مسئولین دستگاههای اجرایی و اداری باید از همه توان و ظرفیت جهت برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم روز جهانی قدس بهره گیرند و بستر و شرایط لازم جهت حضور پرشور و حداکثری مردم را فراهم نمایند

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار در ادامه تاکید نمودند: حضور برادران اهل تشیع و تسنن در کنار هم در راهپیمایی روز قدس نماد وحدت و همدلی در دفاع از آرمانهای نظام و اصول مشترک است .

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط موجود دستگاههای امنیتی در زمینه تامین امنیت کامل مراسم همه توان خود را بکار گیرند.

وی در پایان گفت: این روز بزرگ، روز خیزش مسلمانان در برابر ائتلاف یهودیان صهیونیست و حامیان آمریکایی ، عربی و غربی رژیم جعلی اسرائیل است.

زمان راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر کنگان بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه از مصلی شروع و پس از طی مسیر در مقابل اداره ورزش و جوانان خاتمه می یابد. و در شهر سیراف ساعت ۱۲:۰۰ ظهر از مسجدالنبی(ص) تا مصلی نمازجمعه و در شهر بنک ساعت ۹ صبح از مسجد ولیعصر(عج) تا مسجد امیرالمومنین (ع) برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=922

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.