تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024

اشتغال نیروهای بومی مطالبه مردم ازصنعت در این شهرستان است

  • کد خبر : 944
  • 06 تیر 1396 - 10:24
اشتغال نیروهای بومی مطالبه مردم ازصنعت در این شهرستان است
محمودی امام جمعه کنگان گفت: اشتغال نیروهای بومی و پرداخت بموقع حقوق کارگران مطالبه جدی مردم از صنعت نفت و پتروشیمی در این شهرستان است.

به گزارش امواج نیوز، حجت الاسلام محمود محمودی روز دوشنبه درخطبه های نماز عید سعید فطر در شهر کنگان با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال افزود: اشتغال نیروهای بومی بویژه جوانان یکی از خواسته های بحق مردم منطقه از صنعت است که بایستی توام با اقدام و عمل باشد.
وی با انتقاد از تاخیرهای چندین ماهه در پرداخت حقوق کارگران شاغل در برخی شرکت های مستقر در منطقه بیان کرد: شایسته نیست کارگرانی که در این گرمای طاقت فرسا زحمت می کشند حقوق شان با ماهها تاخیر پرداخت شود که انتظار جدی از مجموعه صنعت مستقر در این منطقه این است که اجازه ندهند برخی شرکت ها و پیمانکاران مرتکب چنین ظلم آشکاری شوند.
امام جمعه کنگان با اشاره به توسعه خدمات عام المنفعه صنعت نفت به مردم در زمینه های مختلف از جمله ورزش گفت: امیدواریم شرکت های منطقه و فازهای پالایشگاهی پارس جنوبی بتوانند به تعهدات خود در قبال مردم منطقه جامه عمل بپوشند.
محمودی، با تجلیل از حضور حماسی ملت در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: ملت بزرگ ایران با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن حمایت از انتفاضه مسجد الاقصی و تداوم نهضت بیداری اسلامی در منطقه بار دیگر با آرمانهای امام ، رهبری و انقلاب تجدید بیعت کردند و وفاداری خود را به منصه ظهور رساندند.
وی به برخی حواشی بوجود آمده در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: شعارهای انحرافی عده ای در راهپیمایی روز جهانی قدس خلاف مصالح عالیه نظام است و نباید اجازه داد فضای همدلی و وحدت خدشه دار شود.
امام جمعه کنگان بیان کرد: امروز حفظ و تحکیم همدلی در کشور از ضروریات است و نباید اجازه داد این وحدت آسیب ببیند.
محمودی، با تجلیل از اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بویژه عملیات موشکی و ضربه مهلک دلاورمردان سپاه پاسداران به گروهک تروریستی تکفیری داعش در دیرالزور سوریه بیان کرد: جمهوری اسلامی کوچکترین تعرض را با شدت و قوت پاسخ خواهد داد.
وی در فراز دیگری با اشاره به اهمیت ازدواج در آموزه های دینی گفت: ترویج ازدواج آسان و ایجاد زمینه برای ازدواج جوانان تکلیفی همگانی است و همه بایستی خود را در قبال این مهم مسئول بدانند.
امام جمعه کنگان، با تبریک عید سعید فطر خطاب به نمازگزاران اظهار داشت: تلاش کنید تا از معنویت ماه رمضان بعنوان ذخیره ای برای تمام سال استفاده شود.
تجلیل از خیرین مسجد ساز و ضرورت ادامه نهضت مسجد سازی و کمک به موسسه های خیریه تولید کننده و اشتغال زا از دیگر موضوع های مطرح شده در خطبه های نماز عید فطر شهر کنگان بود.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=944

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.