تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024

رئیس جدید اداره منابع آب شهرستان کنگان معرفی شد

  • کد خبر : 947
  • 06 تیر 1396 - 10:31
رئیس جدید اداره منابع آب شهرستان کنگان معرفی شد
مراسم تودیع ومعارفه رئیس آب و فاضلاب کنگان در دفتر فرماندار کنگان برگزار شد

به گزارش امواج نیوز ، فرماندار کنگان ضمن قدردانی از فعالیت های ارزشمندمهندس عباسی نژاد در دوره مسئولیت به عنوان رئیس اداره منابع آب شهرستان در خدمتگذاری برای مردم شریف کنگان ابراز امیدواری نمود.

مهندس عبدالنبی یوسفی گفت: انتظار داریم با همدلی و تعامل با مجموعه مدیریتی این شهرستان شاهد توسعه و تلاش شما و همکارانتان در امور آب باشیم.
وی افزود: برای رسیدن به این مهم  باید ضمن برخورد با تخلفات و فعالیت های غیر مجاز در حوضه آبریز با مدیریت صحیح بر منابع آبی موجود، خواسته ها و انتظارات به سمت خواسته های منطقی هدایت شود.

مدیرکل منابع آب استان بوشهر، ضمن بیان وضعیت و عملکرد منابع آب استان از زحمات آقای عباسی نژاد قدر دانی نمودند و آقای شریف نژاد را به عنوان فردی با تجربه، متعهد و دلسوز به سمت رئیس اداره منابع آب شهرستان کنگان معرفی نمودند.

 مهندس شاهپور رجائی گفت: تغییر و تحول در پست ها یک روال اداری است که چند زمانی به رسم امانت در اختیار افراد است و باید با افزایش توان علمی، تخصصی، مدیریت و تدبیر و همچنین بکار گیری تمام پتانسیل نیروی انسانی زمینه تعالی مجموعه را فراهم کرد.
  وی در ادامه بیان داشت: همه باید برای حفظ و حراست و استفاده مطلوب از منابع آب تلاش کنیم تا از این منابع بهترین بهره برداری را داشته باشیم.
عباسی نژاد رئیس سابق اداره منابع آب شهرستان کنگان در این نشست ضمن ارائه گزارشی از عملکرد چند ساله امور آب شهرستان و از توجهات ویژه فرماندارمحترم در دوران مدیریت خود تقدیر و تشکر کرد.
در پایان مهندس بهروز شریف نژاد گفت: از اعتماد مدیر کل منابع آب استان و همه همکاران خود در مجموعه مدیریتی استان، و حسن انتخاب این حقیر نهایت تشکر و قدردانی دارم و امیدوارم با تمام توان و با تعامل و همکاری رئیس ارشد شهرستان کنگان و همه دستگاه های اجرایی شاهد بهبود و نقش و جایگاه آب شهرستان کنگان باشیم
**گفتنی است: مهندس شریف نژاد دارای مدرک کارشناسی ارشد زمین شناسی گرایش آب شناسی و با ۶ سال سابقه خدمت بعنوان کارشناس فنی منابع آب در شهرستان تنگستان مشغول به خدمت بوده است و اینک سرپرستی منابع آب شهرستان کنگان در کارنامه کاری خویش تجربه می نماید.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=947

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.