تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024

۲۰ دوربین جدید کنترل سرعت در راه‌های استان بوشهر نصب می‌شود

  • کد خبر : 959
  • 06 تیر 1396 - 19:07
۲۰ دوربین جدید کنترل سرعت در راه‌های استان بوشهر نصب می‌شود
مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان بوشهر گفت: ۲۰ دوربین جدید کنترل سرعت در راه‌های استان بوشهر نصب می‌شود.

به گزارش امواج نیوز، حمیدرضا علم ظهر سه‌شنبه در نشست هم‌اندیشی شورای حمل و نقل و ترافیک استان بوشهر اظهار داشت: در راستای کنترل مناسب راه‌های استان بوشهر نسبت به نصب دوربین‌های هوشمند و کنترلی در راه‌های استان بوشهر اقدام شده است.

وی اضافه کرد: نصب دوربین‌های کنترل سرعت نقش بسیار مهمی در کاهش متوسط سرعت خودروها در سطح راه‌های استان داشته است و این موضوع زمینه را برای کاهش تصادفات و متوفیان حوادث فراهم کرده است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان بوشهر بیان کرد: در سطح جاده‌های استان بوشهر تاکنون ۵۴ دوربین کنترل سرعت نصب شده است و در سال جاری نیز ۲۰ دوربین جدید نصب خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه عمر ناوگان اتوبوس‌رانی برون‌شهری استان بوشهر حدود چهار و نیم سال است، افزود: از همه ظرفیت‌ها برای بهبود وضعیت حمل و نقل استان بوشهر استفاده می‌کنیم.

نشست هم‌اندیشی حمل و نقل و ترافیک استان بوشهر با حضور مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، مدیرکل دفتر فنی امور عمرانی و حمل و نقل استانداری بوشهر، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان و شهرداران بوشهر، گناوه، برازجان و کنگان برگزار شد.

لینک کوتاه : http://amvajkhabar.ir/?p=959

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت امواج نیوز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.